Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355973/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lewin Kłodzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nad Potokiem 4
1.5.2.) Miejscowość: Lewin Kłodzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-343
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lewin-klodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lewin-klodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abb4cdc4-23f4-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb4cdc4-23f4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050486/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą i montażem wyposażenia.2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
2.1.1 Rozbiórka bunkru na węgiel oraz schodów zewnętrznych wraz z wiatrołapem; budowa klatki schodowej 4-kondygnacyjnej z dźwigiem osobowym, łączącej wszystkie kondygnacje z poziomem terenu; budowa jednokondygnacyjnej przybudówki pełniącej funkcje garaży i części pomieszczeń gospodarczych; przebudowa pomieszczeń wewnątrz budynku pod względem funkcjonalnym z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych; przebudowa z nadbudową ostatniej kondygnacji budynku; przebudowa zewnętrznych schodów prowadzących do pomieszczeń OSP; wykonanie przedłużenia garaży zlokalizowanych w poziomie parteru; ocieplenie elewacji i dachu; wykonanie nowej więźby dachowej i pokrycia dachowego z blachodachówki; wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, instalacji odgromowej; wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem pomp ciepła; wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, fotowoltaicznej; wykonanie przyłącza i instalacji wodociągowej; wykonanie przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej; wykonanie przyłącza i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
Dodatkowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) opracowanie przez Wykonawcę projektu AKPiA oraz jego wdrożenie, obejmującego scentralizowane sterowanie wszystkimi urządzeniami wchodzącymi w skład systemu grzewczo – chłodzącego mającego na celu zoptymalizowanie zużycia energii elektrycznej,
2) zapewnienie przez Wykonawcę ciągłego zasilania w energię elektryczną i udostępnienie na czas przebudowy obiektu, pomieszczenia jednostki ochotniczej straży pożarnej (wraz z pozostawieniem wozu bojowego i autobusu) oraz pomieszczenia obsługi sieci ORANGE,
3) w ciągu 2 m-cy od podpisania umowy dostarczenie przez Wykonawcę, Zamawiającemu, dwóch nowo zakupionych kontenerów: jednego biurowego i jednego magazynowego, na potrzeby pracowników gospodarczych, urzędowego Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej o parametrach wskazanych w przedmiocie zamówienia.
4) współpraca Wykonawcy z Zamawiającym w celu uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego,
5) wykonanie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (2 egz.),
6) dostarczenie przez Wykonawcę instrukcji użytkowania obiektu, w tym m.in. instrukcji użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu oraz instrukcji stanowiskowych,
7) dostarczenie przez Wykonawcę pełnej i zgodnej z prawem instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wszelkimi ewentualnymi uzgodnieniami, w tym po wyborze urządzeń instalacji p.poż wykonanie projektu wykonawczego i uzgodnienie go z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,
8) dokonanie przez Wykonawcę odbioru w zakresie Urzędu Dozoru Technicznego,
9) przekazanie Zamawiającemu: zdemontowanych okien zewnętrznych, drzwi zewnętrznych, bram garażowych, opraw oświetlenia LED, kotłów gazowych (system kaskadowy), schodów zewnętrznych stalowych do straży pożarnej – powyższe zdemontowane elementy przekazać Zamawiającemu w stanie przydatnym do ponownego wmontowania, ponadto przekazać Zamawiającemu: zdemontowaną armaturę centralnego ogrzewania (grzejniki, rury), zdemontowane elementy stalowe (barierki, futryny drzwiowe), zdemontowane pokrycie dachowe;
2.1.2 Dostawa i montaż mebli biurowych, warsztatowych, do archiwum i do jednostki OSP, dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia.
Szczegółowe parametry, a także niezbędna dokumentacja potrzebna do realizacji części 1 zamówienia, znajduje się w dokumentacji budowlanej, przedmiarze, STWiORB oraz specyfikacji technicznej mebli, urządzeń i wyposażenia stanowiącej Załącznik nr 9a do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w „Projektowanych postanowieniach umowy” (PPU) stanowiących Załącznik nr 8a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39153000-9 - Meble konferencyjne
39130000-2 - Meble biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
39121200-8 - Stoły
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 6506617,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Dostawa sceny modułowej z zadaszeniem wraz z dodatkowym wyposażeniem2.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny modułowej z zadaszeniem wraz z dodatkowym wyposażeniem. Zadanie polega na dostawie:
a) sceny modułowej z zadaszeniem 12mx10m z podestów – 1 szt.
b) namiotów ekspresowych stalowych 3m x 3m – 5 szt.
c) namiotów ekspresowych 3m x 6m – 15 szt.
d) zestawów piwnych (stół+ławki) – 40 zestawów.
Szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9b do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w „Projektowanych postanowieniach umowy” (PPU) stanowiących Załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212320-8 - Konstrukcje różne
39522530-1 - Namioty
39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.5.) Wartość części: 477309,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7650000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10367618,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7650000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000450269
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 10C
7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
7.3.5) Kod pocztowy: 57-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
jakie przetargi wygrała firma
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7650000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2034648,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000450269
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 10C
7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
7.3.5) Kod pocztowy: 57-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
jakie przetargi wygrała firma
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.