eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławusługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach biurowych Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu i ich otoczeniu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach biurowych
Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu i ich otoczeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach biurowych
Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu i ich otoczeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0c79c8-425b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127637/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach biurowych Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu i ich otoczeniu (Wrocław ul. Mińska 60 i Rakowice Wielkie 15)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 467689,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ul. Mińskiej 60 we Wrocławiu (skrzydła A i B) oraz dostawa i bieżące uzupełnianie materiałów i środków higieny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’
Zamawiający wymaga, aby czynności wykonywane codziennie i raz w tygodniu związane z utrzymaniem czystości w budynku biurowym, określone w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’ wykonywane były przez co najmniej pięciu pracowników (2 pracowników - wschodnie skrzydło budynku - „A” oraz 3 pracowników - zachodnie skrzydło budynku - „B”) zatrudnionych na umowę o pracę
Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Wymagania jakościowe odnoszące się do poszczególnych przedmiotów zamówienia zawarto w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’, gdzie wskazano:
1) dokładny opis budynków biurowych i otoczenia, w których będą wykonywane usługi,
2) wymagania odnoszące się do wykonywanej usługi, w tym dokładny opis czynności wraz z ich częstotliwością wykonywania
3) wymagania odnoszące się do materiałów i środków higieny, które będą dostarczane w ramach realizacji zamówienia, w tym ich rodzaje, parametry i ilości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

4.5.5.) Wartość części: 362188,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi: utrzymania czystości w budynku biurowym w Rakowicach Wielkich 15 (powiat lwówecki), utrzymania czystości w jego otoczeniu (m.in. odśnieżanie powierzchni utwardzonych, koszenie trawników i grabienia liści) oraz dostawa i bieżące uzupełnianie materiałów i środków higieny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’
Zamawiający wymaga, aby czynności wykonywane codziennie i raz w tygodniu związane z utrzymaniem czystości w budynku biurowym, określone w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’ wykonywane były przez co najmniej dwóch pracowników zatrudnionych na umowę o pracę.
Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Wymagania jakościowe odnoszące się do poszczególnych przedmiotów zamówienia zawarto w załączniku do umowy „Opis przedmiotu zamówienia’’, gdzie wskazano:
1) dokładny opis budynków biurowych i otoczenia, w których będą wykonywane usługi,
2) wymagania odnoszące się do wykonywanej usługi, w tym dokładny opis czynności wraz z ich częstotliwością wykonywania
3) wymagania odnoszące się do materiałów i środków higieny, które będą dostarczane w ramach realizacji zamówienia, w tym ich rodzaje, parametry i ilości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

4.5.5.) Wartość części: 105500,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496489,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837811,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496489,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vaco Pure Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389143117

7.3.3) Ulica: Gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-457

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496489,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153870 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323794,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vaco Pure Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389143117

7.3.3) Ulica: Gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-457

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153870 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.