Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364667/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG I CHODNIKÓW NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE, Z PODZIAŁEM NA 4 ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683229100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG I CHODNIKÓW NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE, Z PODZIAŁEM NA 4 ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e70ac4ff-3db9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364667/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.260.65.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 628579,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa technicznego chlorku wapnia (CaCl2).1) Zamówienie obejmuje:
Zakup 48 ton chlorku wapnia (wapniowy) techniczny (CaCl2) do zimowego utrzymania dróg na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze.
a) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - magazyn ZGK Sp. z o. o. zlokalizowany w Zielonej Górze
przy ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra.
b) Transport realizowany pojazdami o ładowności od 20 do 30 ton
c) Terminy realizacji: do 7 tygodni od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312120-1 - Chlorki
4.5.5.) Wartość części: 183024,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje:Zakup 48 ton chlorku wapnia (wapniowy) techniczny (CaCl2) do zimowego utrzymania dróg na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze.
d) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - magazyn ZGK Sp. z o. o. zlokalizowany w Zielonej Górze
przy ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra.
e) Transport realizowany pojazdami o ładowności od 20 do 30 ton
f) Terminy realizacji: do 11 tygodni od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312120-1 - Chlorki
4.5.5.) Wartość części: 183024,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje:Zakup 48 ton technicznego chlorku magnezu sześciowodnego (MgCl2+6H2O) do zimowego utrzymania dróg na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze.
a) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - magazyn ZGK Sp. z o.o. zlokalizowany w Zielonej Górze
przy ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra.
b) Transport realizowany pojazdami o ładowności od 20 do 30 ton
g) Terminy realizacji: do 7 tygodni od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312120-1 - Chlorki
4.5.5.) Wartość części: 131265,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje:Zakup 48 ton technicznego chlorku magnezu sześciowodnego (MgCl2+6H2O) do zimowego utrzymania dróg na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze.
c) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - magazyn ZGK Sp. z o.o. zlokalizowany w Zielonej Górze
przy ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra.
d) Transport realizowany pojazdami o ładowności od 20 do 30 ton
h) Terminy realizacji: do 11 tygodni od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312120-1 - Chlorki
4.5.5.) Wartość części: 131265,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta do zadania nr 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta do zadania nr 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123393,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123393,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123393,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ KLEJNOWSKI ANEVA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561661262
7.3.3) Ulica: Krucza 13
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123393,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA TAB-SOL Łukasz Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722129457
7.3.3) Ulica: Straszęcin 297
7.3.4) Miejscowość: Straszęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 39-218
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Budowa platformy widokowej wraz z infr. techn. i zagospodar. terenu el. małej arch. w ramach zad: Miejska winnica na tyłach DPS-u przy al. Słowackiego i taras widokowy, z którego widać Śnieżkę
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Budowa drogi do Domu Seniora w m. Zielona Góra-Jarogniewice w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.