Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup i wdrożenie systemów dla poprawy cyberbezpieczeństwa dla SPZOZ w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 800-lecia 26
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4656290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@zozsanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsanok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zozsanok.pl/?page_id=7551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i wdrożenie systemów dla poprawy cyberbezpieczeństwa dla SPZOZ w Sanoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80a6753-495b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012116/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 zakup i wdrożenie systemów dla poprawy cyberbezpieczeństwa dla SPZOZ w Sanoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/TP/19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i wdrożenie platformy do zarządzania bezpieczeństwemSzczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznik nr 2 oraz złączniku nr 4 wzór umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia –
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 273000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup oprogramowania antywirusowego centralnie zarządzanegoSzczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznik nr 2 oraz złączniku nr 4 wzór umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia –
4.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 255 ust. 2 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 1 .
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne – Oferty złożone na pakiet nr 1 zostały odrzucone dlatego też Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 255 ust. 2 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 2.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne – Oferty złożone na pakiet nr 2 zostały odrzucone dlatego też Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu 2.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Przebudowa drogi gminnej nr G117368R w m-ci Stróże Małe na terenie Gminy Sanok
- zakup myjni dezynfektora do mycia kaczek i basenów dla SPZOZ w Sanoku
- Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Sanok
- Wykonanie usługi remontu dwóch sprężarek F8WB oraz przegląd sprężarki śrubowej F250VMD-M dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku
- Modernizacja mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2230R ulica Biała Góra w Sanoku w km 0+043 na rzece San - etap I
- Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa oprogramowania dla Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
- Poprawa infrastruktury informatycznej poprzez zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego dla CPPC
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.