Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283777/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00308678/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00309626/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00318157/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00335576/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00337152/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa ul. Leśnej w Nowym Tomyślu i Paproci – część II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7864731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa ul. Leśnej w Nowym Tomyślu i Paproci – część II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d62458-15c1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095678/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa i przebudowa ul. Leśnej w Nowym Tomyślu i Paproci – część II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa ul. Leśnej w Paproci.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie, w szczególności, następujących podstawowych robót:
- budowę nawierzchni jezdni o szerokości 7,0 m – nawierzchnia z betonu asfaltowego,
- przebudowę skrzyżowania – nawierzchnia z betonu asfaltowego,
- budowę ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości 2,5 m - nawierzchnia z betonu asfaltowego,
- budowę pobocza o szerokości 1,0 m – nawierzchnia z kruszywa łamanego,
- budowę i przebudowę zjazdów na posesję – nawierzchnia z kostki betonowej,
- odbudowę rowu przydrożnego,
- przebudowę przepustu drogowego w km 0+730 – rura HDPE DN600,
- odtworzenie przepustów pod zjazdami i drogami wewnętrznymi – rura HDPE DN400,
- przestawienie ogrodzenia poza pas drogowy,
- wycinkę drzew i krzewów na terenie pasa drogowego,
- nasadzenia kompensacyjne,
- budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w technologii LED.
3. Zakres robót obejmuje częściową realizację wykonania posiadanej dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją Starosty Nowotomyskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 2/2020 z dnia 21 lutego 2020 r. wyłącznie w zakresie części II, zgodnie z przedłożonymi przedmiarami.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca – w terminie określonym w rozdz. V niniejszej SWZ – zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenie na użytkowanie.
5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, decyzji ZRID nr 2/2020 z dnia 21 lutego 2020 r. oraz w dokumentacji projektowej (obejmującej m.in. Projekty Wykonawcze, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne z podziałem na poszczególne branże (drogowa i elektryczna), opisy, uzgodnienia, rysunki oraz przedmiary robót), która to stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. Przedmiary robót z podziałem na poszczególne branże stanowią jedynie podstawę informacyjną oraz pomocniczą, umożliwiając skalkulowanie ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5847991,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6986310,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5847991,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIB-INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7882038361
7.3.3) Ulica: Świętojańska 7
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIB - INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZIB - INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5847991,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka " Złoty Promyk" w Nowym Tomyślu
- "Usługi pocztowe"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "SŁONECZKO" w Nowym Tomyślu "
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.