Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381768/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w Radzionkowie oraz roboty budowlane w ramach utworzenia Centrum Usług Społecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273752731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kużaja
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.radzionkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a16f30b-32da-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w Radzionkowie oraz roboty budowlane w ramach utworzenia Centrum Usług Społecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a16f30b-32da-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054727/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe wraz z robotami budowlanymi celem utworzenia Censtrum Usług Społecznych w Radzionkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
CUS-Nowe spojrzenie na usługi społeczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS-DAK.261.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w Radzionkowie oraz roboty budowlane w ramach utworzenia Centrum Usług Społecznych”.
2. Adres Inwestycji: ul. Kużaja 19 w Radzionkowie (41-922).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 1 SWZ – dokumentacja projektowa wraz z załącznikami tj.:
3.1. Dokumentacja projektowa, w tym: Projekt budowlany
3.2. Program Funkcjonalno-Użytkowy;
3.3. Decyzja nr 1738/19 z dnia 09.10.2019 r. wydaną przez Starostę Tarnogórskiego oraz postanowieniem o sprostowaniu omyłki z dnia 13.08.2020 r. wydana przez Starostę Tarnogórskiego;
3.4. Przedmiar robót - stanowi materiał pomocniczy, przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie prace w nim ujęte, również te, które zostały wyszczególnione w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wykazane roboty, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowiązku Wykonawcy należy ich uwzględnienie w kalkulowaniu ceny.
4. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym - Harmonogram rzeczowo-finansowy, na podstawie oferty, w którym będą uszczegółowione terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych prac i robót wraz z uwzględnieniem warunków płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia. W harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić podział zamówienia na etapy zgodnie z daną częścią zamówienia. Harmonogram rzeczowo-finansowy po jego akceptacji przez Zamawiającego staje się integralną częścią umowy. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego jest niezbędne do zawarcia umowy.
5. Zamawiający umożliwia Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie objętym Inwestycją i wskazuje, aby Wykonawcy odbyli w/w wizję lokalną w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych w dokumentacji projektowej, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań.
6. Przed podpisaniem Umowy, Wykonawca oświadczy, iż odbył wizję lokalną na terenie budowy oraz na terenach przyległych i uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem realizacji przedmiotowego zadania, a w szczególności, dotyczące: możliwości urządzenia zaplecza technicznego, sposobu zaopatrzenia w energię, wodę i pozostałe media niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadczy, iż nie wnosi żadnych uwag ani zastrzeżeń w zakresie terenu budowy i nie istnieją żadne okoliczności uniemożliwiające jego protokolarne przejęcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, niniejszym zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ust. 1 Pzp w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w Radzionkowie oraz roboty budowlane w ramach utworzenia Centrum Usług Społecznych”.Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Szczegóły zawarte w opublikowanym dokumencie.
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Radzionków na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.