Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317953/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00336678/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż tężni solankowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz elementami małej architektury w Gminie Skała na dz. nr 3000/2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKAŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 29
1.5.2.) Miejscowość: Skała
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12-389-10-98
1.5.8.) Numer faksu: 12-389-10-98 wew. 104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skala@skala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29ae8ce8-26e7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż tężni solankowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz elementami małej architektury w Gminie Skała na dz. nr 3000/22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ae8ce8-26e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049609/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Montaż tężni solankowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz elementami małej architektury w Gminie Skała na dz. nr 3000/2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.271.I.4.2023.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Montaż tężni solankowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz elementami małej architektury w Gminie Skała na dz. nr 3000/2.
Zadanie dotyczy budowy tężni solankowej z infrastrukturą techniczną wraz z budową obiektów małej architektury. Całość zamierzenia inwestycyjnego zakłada przeprowadzenie następujących robót budowlanych:
- Budowa tężni solankowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w skład której wchodzą następujące instalacje i obiekty budowlane: zewnętrzna instalacja elektryczna. Obiekt tężni solankowej został szczegółowo opisany w projekcie architektoniczno – budowlanym, a jego lokalizację przedstawiono na rysunku zagospodarowania terenu. Projektowana tężnia solankowa jest urządzeniem systemowym, prefabrykowanym, posiadająca niezbędne certyfikaty, dopuszczające je do użytku publicznego oraz atest PZH.
- Budowa obiektów małej architektury tj. ławek i koszy na śmieci (w miejscu ławek i koszy istniejących).
Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu:
- Instrukcji obsługi i konserwacji Tężni,
- Instrukcji korzystania z Tężni,
- Książki serwisowej,
- Książki pomiaru stężenia solanki,
- oraz przeszkoli personel odpowiedzialny za prawidłowe działanie Tężni.
Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar (załącznik nr 5 do niniejszej SWZ), Dokumentacja Budowlana (załącznik nr 4 do niniejszej SWZ) tj. Projekt budowlany, Projekt techniczny, a także prawomocna Decyzja pozwolenia na budowę nr AB.V.1.1035.2022, które stanowią załączniki do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210316,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266049,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210316,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MISIURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492438548
7.3.3) Ulica: Osiedle Zielone 11 lokal 18
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-970
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210316,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Budowa placu zabaw przy klubie dziecięcym w Chotowie
- Budowa dalszej części sieci kanalizacji sanitarnej oraz pozostałej części sieci wodociągowej w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski
- Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły w Niwiskach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.