Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00367786/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
- 2023/BZP 00385581/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD POPRAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wagrowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-369
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poznan.zp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zppoznan.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poznan-zp.logintrade.net/zapytania_email,138224,b7ccdcea440e689ed07269623edadb94.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Poprawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e29c0d81-4326-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116506/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134926,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w budynku Zakładu Poprawczego w Poznaniu.
2) Kraty zamontowane w oknach znajdują się na różnych kondygnacjach budynku (parter, I piętro, II piętro, III piętro). Poziom wysokości krat oraz zdjęcia poglądowe zostały ujęte w zał. Nr 3 do SWZ.
3) Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający zaleca Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w celu zapoznania się z budynkiem i rozmieszczeniem okien .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• przygotowanie miejsca wykonania realizowanego zamówienia
• zabezpieczenie okien folią
• oczyszczenie przez szczotkowanie powierzchni 264 krat z farby i rdzy
• odtłuszczenie powierzchni 264 krat
• malowanie farbą do długotrwałego zabezpieczenia, ochrony i dekoracji metalowych powierzchni narażonych na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych i nasłonecznienia, kolorem zbliżonym do istniejącego na elewacji budynku
4) Ze względu na specyfikę Zakładu, Zamawiający wymaga, aby wykonywane prace prowadzone były za pomocą wysięgnika koszowego, przegubowo-teleskopowego lub drabiny w miejscach niedostępnych z wysięgnika.
5) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie zobowiązuje się do:
• wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, przepisami bhp i ppoż
• usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie gwarancji
• utrzymania porządku podczas prac w czasie realizacji zamówienia
• wykonania przedmiotu zamówienia materiałami własnymi posiadającymi aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
• zabezpieczenia terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności
• prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku. W przypadku wystąpienia uszkodzeń Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy i odtworzenia na własny koszt
• zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych prac dla użytkowników budynku, biorąc pod uwagę wykonywanie prac w czynnym obiekcie
• stosowania sprzętu nie powodującego przekroczenia dopuszczalnych norm natężenia hałasu
• prowadzenia prac przy użyciu technicznie sprawnego sprzętu ogólnie stosowanego dla tego rodzaju robót
• uporządkowania miejsc po zakończeniu prac
• protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych prac
6) Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
7) Zamawiający wymaga gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – minimum 3 lata
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442180-2 - Powtórne malowanie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143399,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225090 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143399,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: lex Trade sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773365836
7.3.3) Ulica: Garbary 67/67a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-758
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA PRAWNA LEX TRADE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA PRAWNA LEX TRADE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143399,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.