Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00286600/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00298534/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
- 2023/BZP 00307959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych
dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/14wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanychdla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bde46b1-1994-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057920/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 zakup materiałów instalacyjnych, elektrycznych i budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/z/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów elektrycznychdo przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
2. Materiały zostaną dostarczone do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego znajdujących się: w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 86 – 90, w m. Biedrusko przy ul. Chludowskiej 6, w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180 oraz w m. Dolaszewo k./ Piły gm. Szydłowo ul Topolowa 11.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ ( dla zadania nr 4 i 5 wraz z opisem
zamówienia );
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 6 do SWZ ( zadanie 1-3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 115080,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów instalacyjnych (sanitarnych) potrzebnychdo przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
2. Materiały zostaną dostarczone do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego znajdujących się: w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 86 – 90, w m. Biedrusko przy ul. Chludowskiej 6, w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180 oraz w m. Dolaszewo k./ Piły gm. Szydłowo ul Topolowa 11.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ ( dla zadania nr 4 i 5 wraz z opisem
zamówienia );
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 6 do SWZ ( zadanie 1-3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 73143,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów ogólnobudowlanych potrzebnychdo przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
2. Materiały zostaną dostarczone do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego znajdujących się: w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 86 – 90, w m. Biedrusko przy ul. Chludowskiej 6, w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180 oraz w m. Dolaszewo k./ Piły gm. Szydłowo ul Topolowa 11.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ ( dla zadania nr 4 i 5 wraz z opisem
zamówienia );
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 6 do SWZ ( zadanie 1-3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 120900,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów ogólnobudowlanych potrzebnychdo przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
2. Materiały zostaną dostarczone do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego znajdujących się: w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 86 – 90, w m. Biedrusko przy ul. Chludowskiej 6, w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180 oraz w m. Dolaszewo k./ Piły gm. Szydłowo ul Topolowa 11.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ ( dla zadania nr 4 i 5 wraz z opisem
zamówienia );
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 6 do SWZ ( zadanie 1-3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 248689,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem (do magazynów Zamawiającego) materiałów ogólnobudowlanych potrzebnychdo przeprowadzenia bieżących prac konserwacyjnych w obiektach administrowanych przez 14 WOG.
2. Materiały zostaną dostarczone do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego znajdujących się: w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 86 – 90, w m. Biedrusko przy ul. Chludowskiej 6, w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180 oraz w m. Dolaszewo k./ Piły gm. Szydłowo ul Topolowa 11.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz asortymentu wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy- załączniki nr 2 do SWZ ( dla zadania nr 4 i 5 wraz z opisem
zamówienia );
- projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 5 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 6 do SWZ ( zadanie 1-3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 35466,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86713,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140640,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86713,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magelektro Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822493831
7.3.3) Ulica: Romana Maya 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-371
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86713,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70718,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71242,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70718,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych Wodar Jacek Bobrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286
7.3.3) Ulica: Kozielska 62/I
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-121
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70718,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157824,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157824,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157824,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157824,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220754,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220754,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220754,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220754,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52884,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52884,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52884,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52884,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży budowlanej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych i budowlanych do NoOSG"
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży sanitarnej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
- Dostawa materiałów budowlanych dla nowo tworzonej Gminy Szczawa, z przeznaczeniem na wykonanie remontu siedziby urzędu gminy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.