eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecDostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w PSP w Lesznowoli - gmina Grójec.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w PSP w Lesznowoli – gmina Grójec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47

1.4.2.) Miejscowość: Grójec

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: 048 664 3091 wew. 65

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kowalska@grojecmiasto.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427777

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00412442

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Zamawiający na podstawie art. 104-107 ustawy Pzp żąda niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych związanych z przedmiotem zamówienia:
1) Wydruki ze strony https://www.cpubenchmark.net potwierdzające spełnianie wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
2) Certyfikaty Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnianie wymogu określonego w opisie przedmiotu zamówienia) - dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
3) Certyfikat ISO 27001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
4) Certyfikat ISO 45001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
5) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
6) Certyfikat ISO 46001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich.
2. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.

Po zmianie:
1. „Zamawiający na podstawie art. 104-107 ustawy Pzp żąda niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych związanych z przedmiotem zamówienia:
1) Wydruki ze strony https://www.cpubenchmark.net potwierdzające spełnianie wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
2) Certyfikaty Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnianie wymogu określonego w opisie przedmiotu zamówienia) - dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
3) Certyfikat ISO 27001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
4) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich;
5) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) – dot. komputerów dla nauczycieli oraz komputerów uczniowskich.

2. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-25 12:00

Po zmianie:
2024-07-29 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-25 13:00

Po zmianie:
2024-07-29 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-23

Po zmianie:
2024-08-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.