Og³oszenie z dnia 2022-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00489238/01 - Wynik z dnia 2022-12-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GODZIANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148242
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Godzianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-126
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@godzianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://godzianow.bipst.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9434919b-5d3b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00427827
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027235/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê wy³±cznie elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
znajduje siê w SWZ w rozdziale 20 KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GRZP.271.40.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i wy³adunek oleju opa³owego grzewczego spe³niaj±cy wymagania normy PN-C-96024:2020-12 w zakresie oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 70 000 litrów o parametrach nie gorszych ni¿:
Parametry techniczne oleju opa³owego:
- zawarto¶æ siarki do 0,1 %
- warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
- temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ – 20° C
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
- zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
Do placówek Zamawiaj±cego:
a) Budynku przy ul. Klonowej nr 9/11 w Godzianowie,
b) Budynku przy ul. T. Ko¶ciuszki nr 82 i 84 w Godzianowie,
c) Budynku przy ul. Sportowej nr 4 w Godzianowie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy:1 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (przes³anka obligatoryjna).
2 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo w/w warunku.
3 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie kompetencji lub uprawnieñ w szczególno¶ci koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca, tj.:
- koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, na podstawie art. 32 ustawy Prawo Energetyczne, wa¿n± w ca³ym okresie wykonywania umowy.
4 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo w/w warunku.
5 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo w/w warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2 O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± (o ile dotyczy), albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej (o ile dotyczy) niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
Wzór o¶wiadczenia zostanie przekazany Wykonawcy ³±cznie z wezwaniem do z³o¿enia dokumentów, o którym mowa w pkt 5.2.
3 Dokumentów dotycz±cych podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wymienionych w pkt 5.2.1 i 5.2.2 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – o ile Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innego podmiotu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1 koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, na podstawie art. 32 ustawy Prawo energetyczne, wa¿n± w okresie obowi±zywania umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.8 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.9 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) brak podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 4.1.1 oraz warunek okre¶lony w pkt od 4.1.2 musi wykazaæ/ spe³niaæ ka¿dy Wykonawca z osobna,
b) warunek okre¶lony w pkt 4.1.3 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca - ten, który zrealizuje zamówienie (jego czê¶æ), do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane,
c) warunki okre¶lone w pkt od 4.1.4 do 4.1.5 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie.
5.7 W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, Wykonawcy musz± z³o¿yæ: pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, ¿e wymienione w pkt 5.1.1, 5.2.1, 5.2.2, 5.3 nale¿y z³o¿yæ odrêbnie dla ka¿dego Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W ka¿dym czasie obowi±zywania umowy Strony s± uprawnione do dokonania nieistotnych zmian Umowy. Za nieistotn± zmianê umowy Strony traktuj± zmianê inn± ni¿ zmiana istotna zdefiniowana w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty z³o¿onej przez Wykonawcê w zakresie:
1) terminu realizacji poszczególnych dostaw:
a. w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej dostarczenie zlecenia w terminie wskazanym w umowie – dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany terminu dostawy zlecenia lub jego czê¶ci poprzez jego wyd³u¿enie o czas odpowiadaj±cy czasowi wystêpowania si³y wy¿szej,
b. na skutek dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron,
c. w przypadku wyst±pienia innych okoliczno¶ci, niezale¿nych od którejkolwiek ze stron, których nie da³o siê przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
2) zmianê zakresu realizacji zamówienia, je¿eli na skutek ustanowienia okre¶lonych ograniczeñ, nakazów lub zakazów w zwi±zku z wyst±pieniem stanu epidemii, Wykonawca nie ze swojej winy nie bêdzie w stanie zrealizowaæ zleceñ sk³adaj±cych siê na przedmiot Umowy,
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê zadania – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie dostosowuj±cym j± do obowi±zuj±cych przepisów prawa,
4) zmiany miejsca dostawy, godzin dostawy je¿eli bêdzie to wynikaæ z potrzeb Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci ze zmiany siedziby i/lub adresu Zamawiaj±cego – dopuszczalna jest zmiana Umowy w zakresie dostosowuj±cym umowê do ww. zmian.
5) wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
3. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, które uzasadniaj± dokonanie zmian umowy, o których mowa w ust. 2, ka¿da ze Stron mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony w formie pisemnej z wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek o zmianê umowy powinien zawieraæ uzasadnienie zawieraj±ce w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê wp³ywu zmian na dotychczasow± wysoko¶æ kosztów wykonania umowy wraz ze szczegó³owym wyliczeniem proponowanej nowej wysoko¶ci wynagrodzenia oraz dokumentami potwierdzaj±cymi dokonane wyliczenia.
4. Zamawiaj±cy i Wykonawca mog± odrzuciæ propozycjê dokonania zmiany umowy wy³±cznie z obiektywnych i wa¿nych powodów przedstawionych drugiej Stronie pisemnie.
5. Ka¿da ze Stron mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony z wnioskiem o wyja¶nienie wniosku o zmianê umowy w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. Wyja¶nienie wniosku powinno zostaæ dokonane w terminie 7 dni pod rygorem odrzucenia wniosku przez drug± Stronê.
6. Zmiany umowy dokonuje siê w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, adresów e-mail wskazanych w niniejszej umowie, nastêpuj± w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, w terminie niezw³ocznym, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 3 dni od dnia zaistnienia zmiany i nie stanowi± zmiany umowy. Za równoznaczn± z form± pisemn± przyjmuje siê elektroniczn± formê pisma. W razie zaniechania obowi±zku poinformowania o zmianie adresu, korespondencjê wys³an± na adres dotychczasowy uznaje siê za dorêczon± prawid³owo.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-16 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP, za¶ miniPortal jest miejscem, w którym Wykonawca znajdzie opublikowany przez Zamawiaj±cego formularz postêpowania oraz mo¿e zaszyfrowaæ ofertê. Ca³y proces szyfrowania odbywa siê na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-16 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I pó³roczu 2025 r 24 000 l. oleju opa³owego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opa³owego grzewczego lekkiego w ilo¶ci 35 000 litrów o parametrach zgodnych z norm± PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opa³owego z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadle¶nictwa Wipsowo paliw p³ynnych i oleju opa³owego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.