eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczLikwidacja barier transportowych - zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej "Jesień Życia" przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych – zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w
Domu Pomocy Społecznej „Jesień Życia” przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091338640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gałczyńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-322

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 372 91 51

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdpsiow.pl, zamowienia@zdpsiow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsiow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier transportowych – zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w
Domu Pomocy Społecznej „Jesień Życia” przy ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57727c1-deb7-4b2b-aa09-e00dcf068265

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010148/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 207269,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Likwidacja barier transportowych – zakup pojazdu do przewozu
osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej „Jesień Życia” przy ul. Mińskiej 15a w
Bydgoszczy.
Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) Pojazd fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, rok produkcji –
nie starszy niż 2023;
2) Pojazd posiadający świadectwo homologacji na pojazd osobowy o liczbie miejsc 9 w tym
kierowca (ilość miejsc: 1 kierowca + 8 pasażerów, w tym z możliwością transportu 1 osoby
na wózku inwalidzkim po uprzednim demontażu lub złożeniu (fotela/ foteli) i spełniający
warunki do przewozu osób niepełnosprawnych;
3) Pojazd dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022, ze zm.).
4) Pojazd spełniający wymagania techniczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych
sprawach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2130, ze zm.).
5) Pojazd oznakowany zgodnie z przepisami o ruchu drogowym – Oznakowanie pojazdu z
przodu i z tyłu tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka
inwalidzkiego barwy białej. Tablice wykonane z materiału odblaskowego. Kierunkowskazy
dachowe.
6) Wykonawca zobligowany jest do:
a) dostarczenia pojazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do zarejestrowania
pojazdu, w szczególności:
1. aktualnego świadectwa homologacji na samochód,
2. aktualnego świadectwa homologacji pojazdu do przewozu osób
niepełnosprawnych,
3. badania technicznego umożliwiającego korzystanie z niebieskiego kwadratowego
znaku oznaczającego pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych,
4. książki gwarancyjnej,
5. książki przeglądów serwisowych,
6. instrukcji obsługi w języku polskim,
7. kompletu kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
8. innych wymaganych dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu,
7) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie personelu w zakresie obsługi,
konserwacji i bezpieczeństwa, uruchomienia pojazdu wraz z przygotowaniem jego do pracy
(płyny eksploatacyjne).
8) Zamawiający wymaga, aby oferowany samochód był wyposażony w windę
elektrohydrauliczną zamontowaną z tyłu pojazdu w celu ułatwienia wprowadzania do pojazdu osoby na wózku inwalidzkim.
9) Szczegółowy opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, wyposażenia samochodu oraz wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w specyfikacji technicznej - OPZ, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, który został zmodyfikowany o zapisy w pkt 2.11, 2.17, 2.20, 2.21.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.