Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320372/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00330850/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa klatki schodowej wraz z montażem windy w budynku zabytkowym Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku oraz modernizacja pomieszczeń w pawilonie wraz z wymianą stolarki drzwiowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARII DĄBROWSKIEJ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdb.slupsk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fa3138a-27bf-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa klatki schodowej wraz z montażem windy w budynku zabytkowym Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku oraz modernizacja pomieszczeń w pawilonie wraz z wymianą stolarki drzwiowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa3138a-27bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00289524/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa klatki schodowej wraz z montażem windy w budynku zabytkowym Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku oraz modernizacja pomieszczeń w pawilonie wraz z wymianą stolarki drzwiowej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1260729,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
w Budynku Głównym Biblioteki
a) dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru rodzaju i elementów
stolarki drzwiowej i innych elementów wyposażenia ppoż.
b) na istniejącej klatce schodowej windy osobowej z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami.
c) naprawy ubytków wraz z malowaniem klatki schodowej
d) remontu węzła sanitarnego z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami
e) prac adaptacyjnych związanych z wykonaniem 2 pomieszczeń gospodarczych na poziomie -1
f) uzupełnienia ubytków i likwidacji pęknięć w ścianach wypożyczalni i czytelni wraz z malowaniem w kolorystyce
uzgodnionej z Zamawiającym
g) nowej instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw w pomieszczeniach wypożyczalni, czytelni, pomieszczeniach
biurowych, i toaletach, na klatce schodowej
h) zabezpieczenie płytą ognioodporną sufitów, belek i ścian, wraz z ich wyrównaniem, malowaniem w kolorystyce
uzgodnionej z Zamawiającym w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na III piętrze
i) malowanie ścian w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na I i II piętrze
j) likwidacja przeszkleń znajdujących się na klatce schodowej na I piętrze
k) remontu toalet dla pracowników znajdujących się na I, II i III piętrze tj. wymiana okładzin ścian i podłóg, wyrównanie ścian
i sufitów, malowanie, montaż nowej armatury sanitarnej
l) ułożenie nowej instalacji teletechnicznej
m) gruntowne czyszczenie kamiennych schodów i okładzin klatki schodowej budynku głównego
w pawilonie Miejsca Animacji Kultury
a) dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych
b) częściowe wyburzenie ścian
c) adaptacja pomieszczenia na pomieszczenia gospodarcze
d) wyrównania ścian i sufitów wraz z malowaniem w pomieszczeniach pawilonu
e) wymiana okładziny podłogowej na płytki typu gres w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym
f) remontu węzła sanitarnego z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami
g) wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej
h) wymiana stolarki drzwiowej
UWAGA: wszystkie elementy wspólne dla obydwóch budynków powinny zostać wykonane w zakresie prac przewidzianych
dla Budynku Głównego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45313100-5 - Instalowanie wind
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2378111,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2553358,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2378111,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-TEAM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010712390
7.3.3) Ulica: Staromiejska 27a
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przebudowa pomieszczeń sanitarnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2378111,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.