eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczówZakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu do szkół uczniów z terenu Gminy Tczów



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu do szkół uczniów z terenu Gminy Tczów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Tczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-706

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 80 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwtczow.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu do szkół uczniów z terenu Gminy Tczów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-424c9730-2db9-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087514/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu do szkół uczniów z terenu Gminy Tczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej sztuki nowego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu do szkół uczniów z terenu Gminy Tczów. Zakup współfinansowany jest ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia „Autobusy dla mazowieckich szkół” – edycja 2023-2024. Szczegółowe parametry techniczne, jakościowe, wyposażenie podstawowe i dodatkowe samochodu wymagane przez Zamawiającego zostały opisane w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby oferowany autobus szkolny był fabrycznie nowy – za nowy uznaje się autobus nieużywany i wyprodukowany w roku 2024, gotowy do użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Autobus nie może być zarejestrowany, nie może posiadać przebiegu eksploatacyjnego, nie może być pojazdem demonstracyjnym, musi posiadać pełną gwarancję producenta.
3. Oferowany pojazd musi być wolny od wad prawnych, fizycznych i obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie był przedmiotem jakiegokolwiek postępowania bądź przedmiotu zabezpieczenia.
4. Oferowany autobus szkolny musi spełniać wymagania określone w przepisach zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do ustawy w tym m.in. odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024 r. poz. 502). Parametry techniczno-eksploatacyjne i jakość dostarczonego autobusu musi odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa.
5. Oferowany autobus musi bezwzględnie posiadać aktualne świadectwo homologacji lub krajowe indywidualne dopuszczenie pojazdu, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.). Pojazd będzie odpowiadał homologacji właściwej dla przedmiotu zamówienia tj. autobus szkolny.
6. Dla oferowanego autobusu Wykonawca musi zagwarantować dostęp do w pełni autoryzowanej stacji serwisowej producenta pojazdu, znajdującej się w promieniu maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego lub zapewnić serwis mobilny umożliwiający wykonanie autoryzowanych przeglądów gwarancyjnych i serwisowych w miejscu postoju pojazdu.
7. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
1) instrukcje obsługi i konserwacji pojazdu w języku polskim,
2) kartę gwarancyjną pojazdu,
3) dwa komplety kluczyków,
4) wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego,
5) niezbędną dokumentację techniczną, w tym między innymi książkę pojazdu, świadectwo homologacji samochodu lub krajowe indywidualne dopuszczenie pojazdu,
6) komplet dokumentów niezbędnych do dopełnienia formalności związanych z rejestracją pojazdu na terenie Polski.
8. W przypadku gdyby na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów odmówiono rejestracji i dopuszczenia autobusu szkolnego do ruchu, całość kosztów związanych z dostosowaniem autobusu do obowiązujących norm i wymagań ponosi Wykonawca.
9. Gwarancja musi obejmować wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie, elektronikę, zabudowę pojazdu, powłokę lakierniczą. Zamawiający zakłada roczny przebieg pojazdu w granicach: 30 000 – 35 000 km.
10. Zamawiający wymaga minimalnych okresów gwarancji bez limitu kilometrów:
1) okres gwarancji na pojazd bazowy bez limitu kilometrów (w tym podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne) – minimum 24 miesiące,
2) okres gwarancji na zabudowę – minimum 24 miesiące,
3) okres gwarancji na perforację nadwozia – minimum 84 miesiące,
4) okres gwarancji na powłoki lakiernicze – minimum 48 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT - EXPORT WYNAJEM SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 701-10-20-346

7.3.3) Ulica: Żurawia

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.