Og³oszenie z dnia 2024-07-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00468928/01 - Wynik z dnia 2024-08-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg w Gminie Horod³o
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Horod³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368799
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jurydyka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Horod³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-523
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846515402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.horodlo.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg w Gminie Horod³o
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56586728-2575-40f2-8d54-7be52934ef28
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00428015
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont dróg w Gminie Horod³o
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56586728-2575-40f2-8d54-7be52934ef283.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Odpowiednio wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ) –
w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê, a oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
9.4.2 O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu wg. wzorów stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ . Wype³niony za³±czniki nr 2 do SWZ stanowi±cy o¶wiadczenie wstêpne, zobowi±zany jest z³o¿yæ:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (je¿eli zamawiaj±cy weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).
9.4.3 Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (je¿eli dotyczy).
9.4.4 Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020r. Poz. 346 z pó¼n.zm.).
9.4.5 Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Horod³o, ul. Jurydyka 1,
22-523 Horod³o, tel. (84) 6515447;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Horod³o jest Pan Grzegorz Je¿yna, tel. (84) 65-15-005, e-mail: grzegorz.jezyna@horodlo.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz b (w przypadku zawarcia umowy) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia RGO.7013.4.1.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”. Odbiorc± danych bêdzie równie¿ Urz±d Zamówieñ Publicznych. Ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp, dane publikowane bêd± na stronie internetowej www.horodlo.biuletyn.net
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
- zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. Nr 14 poz. 67 z pó¼n. zm.)
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od oso-by, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowa-nie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówie-nia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzy-stanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamó-wienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³on-kowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogra-nicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielnie za-mówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RO-DO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest po³o¿enie nowych nak³adek ( warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego, warstwa wyrównawcza z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie), zostan± utwardzone pobocza i zjazdy. Odwodnienie poprzez wyprofilowanie przekroju poprzecznego i pod³u¿nego jezdni, wymiana znaków drogowych, monta¿ lamp solarnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
31521000-4 - Lampy
34928500-3 - O¶wietleniowy sprzêt uliczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie postêpowaæ zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryteriami oceny ofert jest cena (60 punktów) oraz okres gwarancji (40 punktów).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie 5 lat a je¿eli okres, prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±ca na remoncie dróg, obejmuj±c± wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o warto¶ci robót co najmniej 1 500 000 z³ brutto. S³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy zaliczkê w kwocie stanowi±cej 5% ca³ego wynagrodzenia ( kwoty brutto),7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy na korzy¶æ zamawiaj±cego mo¿e byæ dokonana tylko za zgod± obu stron.2. Nie dopuszczalna jest zmiana umowy na niekorzy¶æ zamawiaj±cego, chyba ¿e zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanych w projekcie umowy.
3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane s± w formie pisemnej i musz± byæ dokonane przez upowa¿nionych przedstawicieli obu stron.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
- zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
a) wyst±pienia wydarzeñ lub okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót b±d¼ w znaczny sposób je spowalniaj±cy tj.: niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne (d³ugotrwa³e opady deszczu, porywiste wiatry), klêski ¿ywio³owe (powód¼, huragan, trzêsienie ziemi),
b) ujawnienia odkryæ archeologicznych wymagaj±cych przeprowadzenia badañ:
c) ujawnienia niewybuchów i niewypa³ów wymagaj±cych wstrzymania robót i dokonania ich usuniêcia przez specjalistyczne s³u¿by;
d) wystêpowania (w przypadku stwierdzenia na etapie robót budowlanych) niekorzystnych warunków gruntowo - wodnych wymagaj±cych dodatkowych robót
odwadniaj±cych, wymiany gruntu lub innych technologii wzmacniaj±cych pod³o¿e
gruntowe które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji projektowej;
e) zmiany przedmiotu zamówienia;
f) przed³u¿onej siê procedury przetargowej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Horod³o
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowo¶ci Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowo¶ci Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeñstwa komunikacyjnego"
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkó³ki le¶nej (budowa do³u na sadzonki - lodowni)
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach ¦l±skich- zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - II etap
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.