Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00367873/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa specjalistycznego sprzętu do punktów kancelaryjnych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 29 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.wilczek-koziol@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa specjalistycznego sprzętu do punktów kancelaryjnych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49c776d-3985-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 Zakup specjalistycznego sprzętu pod punkty kancelaryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022” nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z304/17. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357770/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.15.2022.KWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa specjalistycznego sprzętu do punktów kancelaryjnych”.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022” nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z304/17. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Miejsce dostawy: Dział Usług Informatycznych, ul. Maxa Borna 9, 50-204 Wrocław.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze Umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia- Specyfikacja techniczna- Parametry techniczne;
Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, obejmować cały przedmiot zamówienia tj.: skanery dokumentów (28 szt.), drukarki kodów kreskowych (28 szt.) oraz czytniki kodów kreskowych (28 szt.). Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi składnikami sprzętowymi, oprogramowaniem, w tym podzespołami, elementami, materiałami, programami, bazami danych etc., licencjami, podręcznikami i innymi składnikami sprzętowymi i programowymi niezbędnymi do uruchomienia i eksploatacji. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym musi wskazać nazwę producenta, typ urządzenia/model. Dotyczy również oferowania rozwiązań równoważnych.
Przedmiot zamówienia musi być nowy (nieużywany), niepowystawowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty.
Wykonawca będzie realizował umowę przy wykorzystaniu własnego transportu, na własny koszt i ryzyko, dostarczając przedmiot zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca.
Wnioskodawca jest zobowiązany do (informacje ogólne):
- dostawy, ubezpieczenia oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanego pomieszczenia;
- zabrania i wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia;
Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu z oficjalnego/autoryzowanego kanału sprzedaży producenta.
Gwarancja i rękojmia:
1)Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
2)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia tj. skanery dokumentów, drukarki kodów kreskowych oraz czytniki kodów kreskowych: 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
3)Zamawiający wymaga, aby 36 miesięczny okres gwarancji producenta dotyczący drukarek obejmowała również głowicę.
4)Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy (bez wad).
Warunki płatności:
1)Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.
2)Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
3)Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4)Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Wykonawcę i osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38520000-6 - Skanery
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175299,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239358,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175299,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XE Daniel Cyris
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541975739
7.3.3) Ulica: ul. W. Jagiełły 24
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175299,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa sprzetu komputerowego
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
więcej: Czytniki kodu kreskowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.