Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404250/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zabytkowym budynku biblioteki w Purdzie w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f18f32c-33b5-4f1d-bb5a-dcf8a0ac37ce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zabytkowym budynku biblioteki w Purdzie w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f18f32c-33b5-4f1d-bb5a-dcf8a0ac37ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004597/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zabytkowym budynku biblioteki w Purdzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w zabytkowym budynku biblioteki w Purdzie w formule zaprojektuj i wybuduj:
Roboty budowlane projektowe i wykonawcze obejmują w szczególności:
ROBOTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE zgodnie z Program Funkcjonalno – Użytkowym: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zabytkowym budynku biblioteki w Purdzie opracowanym przez mgr inż. arch. Agatę Szczepańską Szczepańska Architektura 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30/1, z maja 2024 r., będącym załącznikiem do niniejszej Umowy,
PRACE PROJEKTOWE: Dokumentacja projektowa - Projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, uzgodnienie dokumentacji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na budowę, nadzór autorski, zgodnie z Program Funkcjonalno – Użytkowym j.w.
Dokumentacja projektowa będzie zawierać:
1) opracowanie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego – 2 kpl.,
2) opracowanie inwentaryzacji istniejącego budynku w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji – 4 egz.,
3) opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego), projektu technicznego, projektu wykonawczego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682) i wykonawczego – 5 egz.,
4) opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń, w tym uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, umożliwiających prowadzenie robót budowlanych i inne jeśli są wymagane prawem,
5) przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych
6) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych – 2 egz.,
7) przygotowanie przedmiaru robót (dotyczy wszystkich branż) – na ewentualne żądanie Zamawiającego – 2 egz.,
8) w razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania i wybudowania, w tym pozwolenia na budowę, decyzję uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
9) dokumentacja projektowa powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r., poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679 ze zm.).
Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej: - część tekstowa w pdf. i w formie edytowalnej oraz część rysunkową w pliku pdf i dwg. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opnie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu umowy opisuje:
1) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zabytkowym budynku biblioteki w Purdzie opracowany przez mgr inż. arch. Agatę Szczepańską Szczepańska Architektura 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30/1, z maja 2024 r.
2) Zalecenia konserwatorskie pismo znak IZNR.5183.367.2023.lw z 05.09.2023 r. i pismo znak IZNR.5183.367.2023.sb z 12.04.2024 r.
Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną i jest wynikiem całości robót budowlanych w zakresie budownictwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45422100-2 - Stolarka drewniana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 24 lipca 2024 r. o godzinie 12:00 miało miejsce otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości306 122,45 złotych brutto.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp., ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
INNE PRZETARGI PURDA
- Usługi transportowe dla uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy w Marcinkowie z filią w Prejłowie.
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2024/2025.
- Dostawa materiałów do napraw dróg gruntowych.
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.