Og³oszenie z dnia 2024-07-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00529670/01 - Wynik z dnia 2024-10-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE HOTELARSKICH US£UG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowe Centrum Nauki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121361537
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Twardowskiego 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-312
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 3419001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ncn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wspieranie dzia³alno¶ci naukowej w zakresie badañ podstawowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE HOTELARSKICH US£UG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ebe888f2-9835-4cc9-845e-3b7a194e00fb
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00428051
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00104504/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Hotelarskie us³ugi noclegowe (Rada NCN)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy korzysta w niniejszym postêpowaniu z Platformy SIDAS, która umo¿liwia Wykonawcy z³o¿enie oferty w postêpowaniu, a tak¿e
komunikacjê z Zamawiaj±cym. Dostêp do platformy jest dla Wykonawcy bezp³atny. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania. W celu komunikacji z Zamawiaj±cym i z³o¿enia oferty w postêpowaniu nale¿y za³o¿yæ konto na stronie:
https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca. Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami zwarte s± w Rozdziale 11 SWZ. Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ mo¿na przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy SIDAS lub na adres: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl Adres elektroniczny Platformy: https://zamowienia.sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie SIDAS:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych: Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana przegl±darka internetowa w najnowszych wersjach, np.: Firefox, Chrome, Opera,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat
Reader,f) dopuszczalne formaty przes³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB to: png, jpg, jpeg,gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z,eml, msg,g) czas serwera jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar.
2. Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy SIDAS, która zapewnia zachowanie integralno¶ci, autentyczno¶ci, nienaruszalno¶ci danych i ich poufno¶ci w ramach wymiany i
przechowywania informacji, w tym zapewniaj±cych mo¿liwo¶æ zapoznania siê z ich tre¶ci± wy³±cznie po up³ywie terminu na ich sk³adanie;
3. Wykonawca, który zamierza z³o¿yæ ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto Wykonawcy na Platformie SIDAS. Rejestracji konta Wykonawcy mo¿na dokonaæ na stronie:https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca Instrukcja zak³adania konta na Platformie SIDAS oraz sk³adania oferty i zasad
komunikacji znajduje siê w „Instrukcji u¿ytkownika systemu PZP 1.3 –Wykonawca” dostêpnej pod adresem: https://sidaspzp.pl/wpcontent/uploads/2020/07
Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf4. Oferta pod rygorem niewa¿no¶ci musi byæ sporz±dzona w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, doc, docx; oferta wraz z za³±cznikami musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê lub z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku innym ni¿ polski musi byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.Oferta musi byæ opatrzona podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê, tj. osobê (osoby)
dzia³aj±c± w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze albo osobê (osoby)
upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy.
6. Tajemnica przedsiêbiorstwa - w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu przekazywane przez Wykonawcê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê
przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (odpowiednia nazwa pliku).
7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenia, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, dokumenty, pe³nomocnictwo okre¶lone w Rozdziale 10 SWZ sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z uwzglêdnieniem rodzajów przekazywanych danych oraz przekazuje w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w Rozdziale 10 SWZ (nie dotyczy oferty), przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach o których mowa w pkt 7, lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy zrealizowa³ obowi±zek informacyjny w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy zrealizowa³ obowi±zek informacyjny w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DSO.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie hotelarskiej us³ugi noclegowej na terenie Krakowa dla Narodowego Centrum Nauki w okresie pa¼dziernik 2024 – wrzesieñ 2025. Przedmiot zamówienia obejmuje maksymalnie 1147 rezerwacji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród ofert
z³o¿onych w postêpowaniu, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale 19 SWZ. Za
najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych w kryteriach K1-K2.
2. Wszystkie obliczenia punktów bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium K1 - Cena oferty brutto - waga 60%; kryterium K2 -Warunki anulowania rezerwacji - waga 40%;
4.Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% =1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki anulowania rezerwacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W celu wykazania spe³nienia powy¿szego warunku Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykazania, ¿e dysponuje odpowiednim zasobem w postaci:− hotelu o standardzie minimum czterogwiazdkowym (****) (kategoryzacja obiektów hotelarskich uzyskana zgodnie z wymaganiami rozporz±dzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 z pó¼n. zm.) okre¶lonymi w Za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia; zlokalizowanym w Krakowie w obszarze zaznaczonym na
mapie zamieszczonej odpowiednio w Za³±czniku 1 (w promieniu maksymalnie 1,5 km od siedziby Zamawiaj±cego) oraz − który posiada co najmniej 50 pokoi jednoosobowych lub ³±cznie jednoosobowych i dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania, o minimalnym metra¿u 17 m2, wyposa¿one w ³azienkê z pe³nym wêz³em sanitarnym (w ³azience musi znajdowaæ siê podstawowe wyposa¿enie do dyspozycji go¶ci, jak: rêczniki, myd³o, ¿el pod prysznic), klimatyzacjê, telefon, czajnik elektryczny, TV, lodówkê, bezp³atny dostêp do Internetu, przystosowane do pracy biznesowej (wyposa¿one w biurko lub stó³ do pracy, odpowiednie o¶wietlenie miejsca pracy, mo¿liwo¶æ pod³±czenia komputera osobistego bezpo¶rednio w pokoju) oraz
− przynajmniej jedno bezpo¶rednie po³±czenie ¶rodkami komunikacji publicznej z Dworcem G³ównym PKP i przynajmniej jedno bezpo¶rednie po³±czenie ¶rodkami komunikacji publicznej z siedzib± Narodowego Centrum Nauki (nazwa przystanku: Rondo Grunwaldzkie) oraz przy za³o¿eniu, ¿e przystanek MPK musi byæ zlokalizowany w odleg³o¶ci drogowej nie wiêkszej
ni¿ 300 m od hotelu.
− zapewnienia mo¿liwo¶ci korzystania z parkingu dla go¶ci w odleg³o¶ci drogowej nie wiêkszej ni¿ 200 m od obiektu, w którym bêd± ¶wiadczone us³ugi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Sk³adane wraz z ofert±:
1. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. (UWAGA: dotyczy sytuacji, w której
Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu)
2. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego bêdzie wynika³o, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy w przypadku wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia. (UWAGA: dotyczy sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
OFERTA POWINNA ZAWIERAÆ:1) formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) opis hotelu w którym maj± byæ ¶wiadczone us³ugi wraz z informacj± o podstawie dysponowania tym zasobem, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 7 do SWZ,
3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy: tak¿e o¶wiadczenia innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz o¶wiadczenie podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – je¿eli Wykonawca powo³uje siê na te zasoby);
4) (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia zawarty jest w Za³±czniku nr 6 do SWZ, 5) (je¿eli dotyczy) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,
6) dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby podpisuj±cej ofertê do dzia³ania w imieniu Wykonawcy – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do
z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów formularzu oferty;
7) (je¿eli dotyczy) pe³nomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pe³nomocnika – dotyczy to równie¿ przypadków sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spó³ki cywilnej. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ w swojej tre¶ci
zakres umocowania oraz jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci do których
pe³nomocnik jest upowa¿niony.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie musz± posiadaæ okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty.
4. Zamawiaj±cy nie okre¶la dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
5. Zapisy w SWZ oraz za³±cznikach dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale 6 ust. 1 pkt.4 lit. a) SWZ musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców.
7. Brak podstaw do wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie.
8. W przypadku wspólnego wykazywania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
9. Je¿eli w niniejszym postêpowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
10. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców kluczowych zadañ dotycz±cych realizacji us³ugi.
11. Po z³o¿eniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem wyznaczonym do reprezentowania Wykonawców.
12. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie wraz z ofert± o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana istotnych postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty mo¿e nast±piæ za zgod± Stron wyra¿on± w formie pisemnej poprzez sporz±dzenie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) przed³u¿enia okresu na jaki umowa zosta³a zawarta w stosunku do okresu, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku niewykorzystania maksymalnej liczby rezerwacji, o której mowa
w § 1 ust. 3 w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 1, przy czym okres o jaki w takim przypadku zostanie przed³u¿ony czas trwania umowy nie przekroczy 3 miesiêcy.
2) zmian zwi±zanych ze zmianami powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa obowi±zuj±cych w dniu zawarcia umowy;
3) zmiany podwykonawców, w szczególno¶ci zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana umowy odbywa siê na zasadach okre¶lonych w § 8;
4) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. W przypadku zmiany wysoko¶ci podatku VAT, cena jednostkowa brutto zostanie zmieniona odpowiednio do zmian wysoko¶ci podatku VAT i bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie zmienionej stawki VAT, cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian;
5) zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w § 5 ust. 4
6) w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zawi±zanych z realizacj± zamówienia na podstawie art. 439 ustawy Pzp, na zasadach okre¶lonych w § 12.
2. W przypadku przed³u¿enia terminu realizacji umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego paragrafu, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w zakresie dotycz±cym niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy, w przypadku, gdy w trakcie obowi±zywania Umowy dosz³o do zmiany:
1) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
2) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
3) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-01 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy SIDAS dostêpnej pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl, loguj±c siê na uprzednio za³o¿one konto
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-30
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej, zastrzega, w toku prowadzonego postêpowania, mo¿liwo¶æ samodzielnego weryfikowania aktualno¶ci listy sankcyjnej, o której mowa w art. 2 pkt 1 ustawy sankcyjnej (dostêp pod adresem: https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami ), czy te¿ weryfikacji ogólnodostêpnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Krajowego Rejestru S±dowego oraz w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (dostêp pod adresem: https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/wyszukaj. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ innych koniecznych dokumentów i o¶wiadczeñ, w szczególno¶ci po¶wiadczonego przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wyci±gu z ksiêgi udzia³ów (art. 188 KSH) lub rejestru akcjonariuszy (art. 328(1) KSH)INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Us³ugi PPO¯ w obiektach Uniwersytetu Jagielloñskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓ¯NYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci i porz±dku w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
- 490.2024 wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagielloñskiego
- "Wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obs³uga czterech 2-dniowych spotkañ stacjonarnych w ramach projektu "Sieæ dostêpno¶ci cyfrowej wsparcie systemowego wdra¿ania dostêpno¶ci cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Us³uga zakwaterowania wraz z wy¿ywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Kompleksowa obs³uga podró¿y s³u¿bowych na potrzeby Zamawiaj±cego 2025
- ¦wiadczenie us³ug hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w miejscowo¶ci W³oc³awek w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r. w miejscowo¶ci Jas³o
wiêcej: Hotelarskie us³ugi noclegowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.