Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386368/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 510388K (ul. Kopernika) w km od 0+000,00 do km 0+286,50 w miejscowości Zator, Gmina Zator
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Zator
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338410206
1.5.8.) Numer faksu: 338410206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zator.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0174d2e3-4d5b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej 510388K (ul. Kopernika) w km od 0+000,00 do km 0+286,50 w miejscowości Zator, Gmina Zator2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0174d2e3-4d5b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056091/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi gminnej 510388K (ul. Kopernika) w km od 0+000,00 do km 0+286,50 w miejscowości Zator, Gmina Zator
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333373,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji Gmina wyremontuje drogę gminną nr 510 388K - ul Kopernika w Zatorze na odcinku długości ok 290 mb, w zakresie:
korytowanie na całej szerokości jezdni i poboczy wraz z odwozem na głębokość 23 cm – 1618,7 m2, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm – 1618,7,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm – 1604,40 m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa wiążąca gr. 4 cm – 1303,6 m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna gr. 4 cm – 1289,30 m2, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją – 1303,60 m2, wykonanie nawierzchni pobocza z destruktu z podwójnym skropieniem gr. 8 cm (po uwałowaniu) – 286,50 m2, odtworzenie skarp poboczy (nasyp ziemny i uformowanie skarpy) – 280 mb, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe + obniżenie studni, wymiana nakrywy i wymiana włazu lekkiego na ciężki 7 szt, regulacja wysokościowa zjazdów – 147 m2, wymiana barier ochronnych U-11a na istniejącym przepuście (demontaż istniejących barier oraz montaż nowych) – 16 m, zakup i montaż tablicy informacyjnej – 1 szt., zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją (rury ochronne) - woda - zabezpieczenie rurami osłonowymi fi 110 PE SDR 17 – 12 m, zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją (rury ochronne) - gaz fi 110 (10 mb) ; fi 50 (10mb); fi 40 (10mb), odmulenie rowów wraz z odwiezieniem namułu – 136 m.
Zamawiający wymaga zamontowania przez wykonawcę tablicy informacyjnej (wg. projektu tablicy dołączonego do OPZ) w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają przedmiary robót oraz dołączone materiały opisowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388004,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586171,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388004,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe "DROG-BUD" Franciszek Fryc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070167501
7.3.3) Ulica: Zamkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388004,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.