Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306144/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/U/4620-49/2023 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla kompleksów wojskowych: Osówiec, Regny oraz Leźnica Wielka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-49/2023 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla kompleksów wojskowych: Osówiec, Regny oraz Leźnica Wielka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845936cd-2155-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-49/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 318000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla kompleksu wojskowego OsówiecKotłownia o mocy min. 450 kW z magazynem oleju o poj. min. 4000 l
Zakres prac objętych zadaniem:
• Dobór kotłowni kontenerowych dla potrzeb Zamawiającego,
• Dostawa kotłowni kontenerowych, magazynu oleju opałowego wraz z przygotowaniem miejsca posadowienia, rozładunkiem oraz posadowieniem kontenerów w uzgodnionym miejscu,
• Podłączenie kotłowni do infrastruktury kompleksu wojskowego:
Instalacja wody zimnej wraz z opomiarowaniem;
Instalacja elektryczna wraz z opomiarowaniem;
Podłączenie kotłowni do instalacji/ sieci centralnego ogrzewania;
Podłączenie magazynu oleju do kotłów;
Roboty towarzyszące, niezbędne do prawidłowej pracy układu.
• Uruchomienie kotłowni i stwierdzenia w obecności Zamawiającego o sprawności przedmiotu najmu,
• Dostosowanie parametrów pracy kotłowni dla potrzeb Zamawiającego,
• Dokonania próbnego rozruchu przedmiotu najmu i stwierdzenia w obecności Zamawiającego prawidłowości działania przedmiotu najmu,
• Wykonanie przeglądów okresowych przedmiotu najmu, zgodnie w wymaganiami producenta,
• Przeszkolenie uprawnionych osób w zakresie prawidłowej eksploatacji kotłowni,
• Oznakowanie kotłowni kontenerowej tablicą informacyjną: „tymczasowy obiekt budowlany”,
• Wynajem kotłowni wraz z magazynem oleju,
• Zapewnienia serwisu na czas trwania umowy oraz usuwanie awarii i usterek przedmiotu umowy (usunięcie usterki nastąpi do 24 h., czas na reakcje do 4 h),
• Po zakończeniu trwania umowy demontaż instalacji tymczasowych, załadunek i transport powrotny przedmiotu umowy oraz doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 112000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla kompleksu wojskowego RegnyKotłownia o mocy min. 480 kW z magazynem oleju o poj. min. 10000 l
Zakres prac objętych zadaniem:
• Dobór kotłowni kontenerowej dla potrzeb Zamawiającego,
• Dostawa kotłowni kontenerowych, magazynu oleju opałowego wraz z przygotowaniem miejsca posadowienia, rozładunkiem oraz posadowieniem kontenerów w uzgodnionym miejscu,
• Podłączenie kotłowni do infrastruktury kompleksu wojskowego:
Instalacja wody zimnej wraz z opomiarowaniem;
Instalacja elektryczna wraz z opomiarowaniem;
Podłączenie kotłowni do instalacji/ sieci centralnego ogrzewania;
Podłączenie magazynu oleju do kotłów;
Roboty towarzyszące, niezbędne do prawidłowej pracy układu.
• Uruchomienie kotłowni i stwierdzenia w obecności Zamawiającego o sprawności przedmiotu najmu,
• Dostosowanie parametrów pracy kotłowni dla potrzeb Zamawiającego,
• Dokonanie próbnego rozruchu przedmiotu najmu i stwierdzenia w obecności Zamawiającego prawidłowości działania przedmiotu najmu,
• Wykonanie przeglądów okresowych przedmiotu najmu, zgodnie w wymaganiami producenta,
• Przeszkolenie uprawnionych osób w zakresie prawidłowej eksploatacji kotłowni,
• Oznakowanie kotłowni kontenerowej tablicą informacyjną: „tymczasowy obiekt budowlany”
• Wynajem kotłowni wraz z magazynem oleju;
• Zapewnienie serwisu na czas trwania umowy oraz usuwanie awarii i usterek przedmiotu umowy (usunięcie usterki nastąpi do 24 h., czas na reakcje do 4 h),
• Po zakończeniu trwania umowy demontaż instalacji tymczasowych, załadunek i transport powrotny przedmiotu umowy oraz doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 54000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla kompleksu wojskowego Leźnica Wielka1) Kotłownia o mocy min. 1200 kW z magazynem oleju o poj. min. 10 000 l
2) Kotłownia o mocy min. 440 kW z magazynem oleju o poj. min. 5 000 l
Zakres prac objętych zadaniem:
• Dobór kotłowni kontenerowych dla potrzeb Zamawiającego,
• Dostawa kotłowni kontenerowych, magazynu oleju opałowego wraz z przygotowaniem miejsca posadowienia, rozładunkiem oraz posadowieniem kontenerów w uzgodnionym miejscu;
• Podłączenie kotłowni do infrastruktury kompleksu wojskowego:
Instalacja wody zimnej wraz z opomiarowaniem;
Instalacja elektryczna wraz z opomiarowaniem;
Podłączenie kotłowni do instalacji/ sieci centralnego ogrzewania;
Podłączenie magazynu oleju do kotłów;
Roboty towarzyszące, niezbędne do prawidłowej pracy układu.
• Uruchomienie kotłowni i stwierdzenia w obecności Zamawiającego o sprawności przedmiotu najmu;
• Dostosowanie parametrów pracy kotłowni dla potrzeb Zamawiającego;
• Dokonanie próbnego rozruchu przedmiotu najmu i stwierdzenia w obecności Zamawiającego prawidłowości działania przedmiotu najmu;
• Wykonanie przeglądów okresowych przedmiotu najmu, zgodnie w wymaganiami producenta,
• Przeszkolenia uprawnionych osób w zakresie prawidłowej eksploatacji kotłowni,
• Oznakowanie kotłowni kontenerowej tablicą informacyjną: „tymczasowy obiekt budowlany;”
• Wynajem kotłowni wraz z magazynem oleju;
• Zapewnienie serwisu na czas trwania umowy oraz usuwanie awarii i usterek przedmiotu umowy (usunięcie usterki nastąpi do 24 h., czas na reakcje do 4 h),
• Zapewnienie w czasie trwania umowy usuwania awarii i usterek systemu ciepłowniczego:
Kotłownia w budynku nr 50 oraz 61- układ technologiczny bez obiegu kotłowego (zał. 1 do Opisu przedmiotu zamówienia)
Sieć ciepłownicza na trenie kompleksu wojskowego (schemat i dane sieci zał. 2, 3 do Opisu przedmiotu zamówienia);
• Po zakończeniu trwania umowy demontaż instalacji tymczasowych, załadunek i transport powrotny przedmiotu umowy oraz doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 152000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154365 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DP Tech Dariusz Podbielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581176594
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 2A
7.3.4) Miejscowość: Tobolice
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197538 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany - Stanisław Andrysiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670001997
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 32
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany - Stanisław Andrysiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany - Stanisław Andrysiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182297,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219678 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182297,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ŚLUSARSKO- KOTLARSKI- HENRYK CIOŁCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460007604
7.3.3) Ulica: Grabownica 15
7.3.4) Miejscowość: Grabownica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZSK DOSTAWY I KOMPLETACJA HENRYK CIOŁCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZSK DOSTAWY I KOMPLETACJA HENRYK CIOŁCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182297,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
umowy: od 01.10.2023 r. do 30.04.2024 r .
Rozruch próbny nastąpi nie później niż do 01.10.2023 r. Uruchomienie kotłowni nastąpi nie później niż do dwóch dni od daty zgłoszenia uruchomienia przez Zamawiającego
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa środków czystości i higieny dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- SVA/4620-35/2025 Modernizacja instalacji c.o. w budynkach 22 i 23 na terenie kompleksu wojskowego w Kołobrzegu
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - przebudowa ul. Małej"
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa techniczna i konserwacja urządzeń i instalacji w budynku przy ul. Siennej 82 w Warszawie - 5 części"
- ŚwiadczenieUsługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów, konserwacji i sprawowania nadzoru nad gospodarką ciepłowniczą kotłowni gazowychWbudynkachAdm. przez 41BazęLotnictwaSzkolnegow Dęblinie
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.