Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342431/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00358582/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Barczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988caac9-1cd2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047185/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych "Polski Ład"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład” na podstawie dokumentacji technicznej dołączonej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy:
1) Etap I:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi we wsi Szynowo na podstawie projektu budowlanego pn: „Budowa drogi we wsi Szynowo w ramach programu inwestycji strategicznych „Polski Ład” zatwierdzonego zaświadczeniem znak BI-II.6743.4.6.2024.ET6 z dnia 23.01.2024 r.., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę.
2) Etap II (w formule zaprojektuj i wybuduj):
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) we wsi Szynowo wraz niezbędną budową oświetlenia ulicznego oraz wykonanie robót budowlanych (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej):
3. Zakres robót obejmuje:
1) badania geotechniczne z określeniem grupy nośności podłoża gruntowego nawierzchni, głębokość posadowienia wód gruntowych (opinia geotechniczna),
2) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR2,
3) przewidzenie w dokumentacji zabezpieczenia drzew i krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót budowlanych,
4) uzyskanie wszystkich uzgodnień, decyzji itp. niezbędnych do realizacji zadania (np. decyzji na wycinkę drzew itp.),
5) dostosowanie elementów projektowanych z elementami istniejącymi na styku opracowania,
6) uzyskanie uzgodnień projektu od zarządców sieci znajdujących się w rejonie inwestycji. Uzgodnienia należy załączyć do projektu. W przypadku stwierdzenia kolizji, należy wykonać projekt jej usunięcia, z niezbędnymi uzgodnieniami,
7) wykonanie projektu na mapie do celów projektowych lub mapie zasadniczej (pozwolenie / zgłoszenie),
8) wykonanie projektu oświetlenia ulicznego wraz z uzgodnieniem,
9) wykonanie projektu odwodnienia drogi gminnej przy zastosowaniu systemu drenażu francuskiego,
10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana),
11) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
12) wstępne założenia projektowe obejmują: szerokość jezdni 5,0 m; ( KR2),
13) dokonanie niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
14) wykonanie oddzielnych opracowań projektowych dla poszczególnych zadań w zakresie: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót. Złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych.
4. Ogólne wymagania dla wykonywania opracowań projektowych:
Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu.
Po stronie Wykonawcy leży konieczność uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania zgłoszenia / pozwolenia na budowę oraz prawidłowego przebiegu procesu budowlanego.
Po stronie Wykonawcy leży konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę oraz jego uzyskanie.
5. Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji projektowej:
Dokumentacja projektowa powinna składać się w szczególności z:
1) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
2) projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
3) określenie wartości robót objętych projektem,
4) strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:
a) nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego, określoną w ust. 1,
b) adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,
c) numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,
d) w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:
grup robót,
klas robót,
kategorii robót,
nazwę i adres Zamawiającego,
spis zawartości dokumentacji projektowej,
nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej, oraz datę opracowania.
6. Zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
7. Materiały do projektowania:
1) Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego imieniu we wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.
2) Uzyskanie mapy do celów projektowych lub mapy zasadniczej, o ile jest wymagana, leży po stronie Wykonawcy.
8. Zakres opracowania:
Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem zamówienia:
1) projekt architektoniczno- budowalny – 3 egz. w formie papierowej,
2) projekt zagospodarowania terenu – 3 egz. w formie papierowej,
3) projekt budowlany – załączniki, uzgodnienia – 3 egz. w formie papierowej,
4) projekt techniczny – 3 egz. w formie papierowej,
5) Projekty branżowe (branża elektryczna) – 3 egz. w formie papierowej,
6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. w formie papierowej,
7) przedmiar robót - 2 egz. w formie papierowej,
8) oraz wersja elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD – 1 kpl.
Niedopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1865717,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2980413,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1865717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Staniszewski Sergiusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392820870
7.3.3) Ulica: Graniczna 23
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1865717,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych , przedszkoli wraz ze sprawowaniem opieki nad nimi na terenie gminy Barczewo
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa oraz wędlin na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i sprawowanie opieki nad nimi z terenu gminy Barczewo
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo realizowanego z podziałem na zadania.
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.