eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo"Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych "Polski Ład"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988caac9-1cd2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047185/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych "Polski Ład"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi we wsi Szynowo w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład” na podstawie dokumentacji technicznej dołączonej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy:
1) Etap I:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi we wsi Szynowo na podstawie projektu budowlanego pn: „Budowa drogi we wsi Szynowo w ramach programu inwestycji strategicznych „Polski Ład” zatwierdzonego zaświadczeniem znak BI-II.6743.4.6.2024.ET6 z dnia 23.01.2024 r.., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę.
2) Etap II (w formule zaprojektuj i wybuduj):
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) we wsi Szynowo wraz niezbędną budową oświetlenia ulicznego oraz wykonanie robót budowlanych (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej):
3. Zakres robót obejmuje:
1) badania geotechniczne z określeniem grupy nośności podłoża gruntowego nawierzchni, głębokość posadowienia wód gruntowych (opinia geotechniczna),
2) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR2,
3) przewidzenie w dokumentacji zabezpieczenia drzew i krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót budowlanych,
4) uzyskanie wszystkich uzgodnień, decyzji itp. niezbędnych do realizacji zadania (np. decyzji na wycinkę drzew itp.),
5) dostosowanie elementów projektowanych z elementami istniejącymi na styku opracowania,
6) uzyskanie uzgodnień projektu od zarządców sieci znajdujących się w rejonie inwestycji. Uzgodnienia należy załączyć do projektu. W przypadku stwierdzenia kolizji, należy wykonać projekt jej usunięcia, z niezbędnymi uzgodnieniami,
7) wykonanie projektu na mapie do celów projektowych lub mapie zasadniczej (pozwolenie / zgłoszenie),
8) wykonanie projektu oświetlenia ulicznego wraz z uzgodnieniem,
9) wykonanie projektu odwodnienia drogi gminnej przy zastosowaniu systemu drenażu francuskiego,
10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana),
11) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
12) wstępne założenia projektowe obejmują: szerokość jezdni 5,0 m; ( KR2),
13) dokonanie niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
14) wykonanie oddzielnych opracowań projektowych dla poszczególnych zadań w zakresie: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót. Złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych.
4. Ogólne wymagania dla wykonywania opracowań projektowych:
Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu.
Po stronie Wykonawcy leży konieczność uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania zgłoszenia / pozwolenia na budowę oraz prawidłowego przebiegu procesu budowlanego.
Po stronie Wykonawcy leży konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę oraz jego uzyskanie.
5. Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji projektowej:
Dokumentacja projektowa powinna składać się w szczególności z:
1) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
2) projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
3) określenie wartości robót objętych projektem,
4) strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:
a) nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego, określoną w ust. 1,
b) adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,
c) numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,
d) w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:
 grup robót,
 klas robót,
 kategorii robót,
 nazwę i adres Zamawiającego,
 spis zawartości dokumentacji projektowej,
 nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej, oraz datę opracowania.
6. Zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
7. Materiały do projektowania:
1) Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego imieniu we wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.
2) Uzyskanie mapy do celów projektowych lub mapy zasadniczej, o ile jest wymagana, leży po stronie Wykonawcy.
8. Zakres opracowania:
Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem zamówienia:
1) projekt architektoniczno- budowalny – 3 egz. w formie papierowej,
2) projekt zagospodarowania terenu – 3 egz. w formie papierowej,
3) projekt budowlany – załączniki, uzgodnienia – 3 egz. w formie papierowej,
4) projekt techniczny – 3 egz. w formie papierowej,
5) Projekty branżowe (branża elektryczna) – 3 egz. w formie papierowej,
6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. w formie papierowej,
7) przedmiar robót - 2 egz. w formie papierowej,
8) oraz wersja elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD – 1 kpl.
Niedopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1865717,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2980413,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1865717,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Staniszewski Sergiusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392820870

7.3.3) Ulica: Graniczna 23

7.3.4) Miejscowość: Barczewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-010

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1865717,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.