Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja Lapidarium w Siedlcach – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja Lapidarium w Siedlcach – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa9d973-5de4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036429/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Renowacja Lapidarium w Siedlcach - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 24 sierpnia 2023 roku Zamawiający – Miasto Siedlce ogłosiło postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną pod nazwą „Renowacja Lapidarium w Siedlcach – etap I” (znak sprawy: F.271.26.2023) prowadzone w trybie podstawowym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 8 września 2023 roku godz. 08:45. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W dniu 8 września 2023 r. Zamawiający – Miasto Siedlce, unieważniło niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fb866b84-419f-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest Renowacja Lapidarium w Siedlcach - etap I
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie I etapu prac remontowo - konserwatorskich oraz robót budowlanych na terenie obecnego lapidarium, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-428, położonego w strefie PO - pełnej ochrony historycznej struktury przestrzennej i zespołów zabytkowych oraz strefie OA - strefa ochrony stanowisk archeologicznych.
1. Badania archeologiczne oraz nadzór archeologiczny.
2. Roboty ogólnobudowlane w tym m.in. remont budynku kaplicy grobowej (tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych , remont elewacji); utwardzenia terenu; zieleń (wycinka i nasadzenia).
3. Roboty elektryczne w tym m.in. tablica rozdzielcza; instalacje elektryczne wewnętrzne w budynku kaplicy grobowej, oświetlenie terenu, pomiary.
Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowany i projekty techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), będącej załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty
i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.
II. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę;
b) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami określonymi
w decyzji nr 331/DS/23 znak DS.5142.176.2023.MS z dnia 30.06.2023 r. wydaną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
c) wycinki i nasadzeń drzew zgodnie z decyzją nr 290/DS/23 znak DS.5146.55.2023.MS z dnia 15.06.2023 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
d) wykonania badań archeologicznych oraz zapewnienia nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zgodnie z w/w decyzją,
e) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
f) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia
i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
g) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt,
h) zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
i) zapewnienia materiałów o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
i dokumentacji projektowej;
j) zawiadamiania Zamawiającego o zamiarze wykonania prób i badań w terminie nie później niż na 3 dni przed ich przeprowadzeniem,
k) organizacji placu budowy (w tym ogrodzenia placu budowy, co należy uwzględnić w wycenie) i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót ( jeżeli dotyczy),
l) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego
i naprawienia wynikłej szkody,
m) zapewnienia szczególnych warunków bezpieczeństwa przy realizacji robót określonych w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
n) w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy sporządzenia i dostarczenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowego uzgodnionego
z Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Harmonogram ten podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
o) prowadzenia dokumentacji budowy w tym fotograficznej (przed rozpoczęciem,
w trakcie realizacji i po jej zakończeniu) i przekazanie jej Zamawiającemu,
p) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności
i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego przed ich wbudowaniem/montażem,
q) uzyskania protokołów prób i przeprowadzenie badań wymaganych odrębnymi przepisami,
r) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
s) realizacji zaleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy,
t) uprzątnięcia terenu po robotach i zapleczu budowy, w terminie do 7 dni po zakończeniu robót objętych umową,
u) wykonania i przekazania Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, w tym również instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne, atesty, certyfikaty, aprobaty itp. (jeżeli dotyczy),
v) opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów
w ramach przedmiotu zamówienia,
w) uwzględnienia w wycenie kosztu zainstalowania niezbędnych mierników
i liczników oraz ponoszenia kosztu zużycia energii i wody,
x) pełnej odpowiedzialności za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy,
y) naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej w przypadku uszkodzenia istniejących mediów,
z) przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów potrzebnych do odbioru końcowego, umożliwiających ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru,
aa) utrzymania czystości i porządku w trakcie realizacji oraz po zakończeniu robót budowlanych oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia obiektu zgodnie z planem zagospodarowania działki lub terenu.
2) Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie i utylizacja.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w Zaproszeniu do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAL-POL Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich Krzysztof Redesiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212644901
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7A
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254801,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.