eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRoboty budowlane zwi±zane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach. Strefa rekreacyjna i budowa "Miasteczka ruchu drogowego".



Og³oszenie z dnia 2024-07-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane zwi±zane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach. Strefa rekreacyjna i budowa "Miasteczka ruchu drogowego".

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 17

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277864734

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³ocka 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-164

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322701517

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp17.gliwce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zsp17.bip.gliwice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane zwi±zane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach. Strefa rekreacyjna i budowa "Miasteczka ruchu drogowego".

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b7b9ccd-b5ee-4d0e-9ef9-5e786b34a7a5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00428214

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030593/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Roboty budowlane zwi±zane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach. Strefa rekreacyjna i budowa "Miasteczka Ruchu Drogowego".

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b7b9ccd-b5ee-4d0e-9ef9-5e786b34a7a5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/client/search/list/ocds-148610-7b7b9ccd-b5ee-4d0e-9ef9-5e786b34a7a5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim,
2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z zastrze¿eniem sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty) odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
3) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne,
4) adres strony prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/client/search/list/ocds-148610-7b7b9ccd-b5ee-4d0e-9ef9-5e786b34a7a5
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk "Przegl±daj postêpowania/konkursy"),
5) Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-7b7b9ccd-b5ee-4d0e-9ef9-5e786b34a7a5,
6) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”,
7) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,
8) sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych,
9) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub o¶wiadczenia, sk³adane w toku postêpowania o zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i sk³adania oferty" niniejszej specyfikacji, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (KIR), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objêto¶ci) dokumentów elektronicznych Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ przekazywania dokumentów w formacie ".rar", natomiast do danych zawieraj±cych informacjê graficzn± - format ".bmp".
Preferowane przez Zamawiaj±cego formaty:
a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);
b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Pozosta³e informacje dostêpne s± w tre¶ci SWZ - Rozdzia³ 11 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): informacja zawarta w rozdziale 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP17.26.1.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1: Budowa "Przestrzeni rekreacyjnej ze ¶cie¿k± sensoryczn±"

Zamówieniem publicznym objête s± roboty budowlane zwi±zane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach przy ul. P³ockiej 16 zwi±zane z modernizacj± terenu w celu stworzenia przestrzeni rekreacyjnej wraz ze ¶cie¿k± sensoryczn±.

kod CPV: 45.00.00.00-1 - nazwa: Przygotowanie terenu pod budowê
kod CPV: 45.11.27.00-2 - nazwa: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
kod CPV: 45.11.10.00-8 - nazwa: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
kod CPV: 45.11.12.00-0 - nazwa: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
kod CPV: 45.11.12.91-4 - nazwa: Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
kod CPV: 45.11.27.23-9 - nazwa: Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
kod CPV: 45.23.32.00-1 - nazwa: Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1 zawarty zosta³ w:
- za³±czniku nr 6.1.1 SWZ – dokumentacji projektowej: "Roboty budowlane zwi±zane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach. Strefa rekreacyjna i budowa "Miasteczka ruchu drogowego" - czê¶æ 1: Budowa przestrzeni rekreacyjnej ze ¶cie¿k± sensoryczn±" - opracowanej przez RENSTUDIO – Szymon Rendchen;
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cych za³±cznik nr 6.2.1 do SWZ;
- przedmiarach robót stanowi±cych za³±cznik nr 6.3.1 do SWZ.

Zakres rzeczowy robót ujêty w przedmiarach robót nale¿y traktowaæ jako orientacyjny, Wykonawca uwzglêdni w ofercie ca³o¶æ robót niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia, zgodnie z dokumentacj± projektow±, w tym roboty, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarach robót a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z oczekiwaniami Zamawiaj±cego, „sztuk± budowlan±” i obowi±zuj±cymi przepisami.
Ze wzglêdu na charakter obiektu w obrêbie, którego bêd± prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiaj±cy oczekuje od wykonawcy do¶wiadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach o¶wiatowych. W celu zapoznania siê z istniej±cym uk³adem komunikacyjnym, planowanym miejscem prowadzenia i zakresem planowanych robót objêtych postêpowaniem, Zamawiaj±cy zaleca odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej.
Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbêdne dzia³ania w celu ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w miarê mo¿liwo¶ci s±siaduj±ce obiekty i pomieszczenia przed negatywnym oddzia³ywaniem w trakcie realizacji robót i na bie¿±co bêdzie utrzymywa³ porz±dek. Ze wzglêdów organizacyjnych Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ realizacji zamówienia wy³±cznie w sposób nie koliduj±cy z funkcjonowaniem placówki.
W ramach prac zwi±zanych z realizacj± zamówienia, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzyskania niezbêdnych wymaganych decyzji lub uzgodnieñ zwi±zanych np. z dojazdem, zajêciem pasa drogowego, zg³oszeniem robót itp.

Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urz±dzenia techniczne i materia³y z podaniem producenta nale¿y traktowaæ jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiaj±cego parametrów technicznych i u¿ytkowych i przyk³adowe ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼. zm. ).
Oznacza to, ¿e wykonawcy mog± zaproponowaæ inne ni¿ wyszczególnione w dokumentacji rozwi±zania z zachowaniem odpowiednich równowa¿nych parametrów technicznych dla osi±gniêcia oczekiwanej funkcjonalno¶ci zakresu bêd±cego przedmiotem zamówienia po zaakceptowaniu zmian materia³owych przez Zamawiaj±cego.

Inne wymagania:

Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiêcy, maksimum 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót. Deklarowany okres gwarancji przez Wykonawcê powinien obejmowaæ ca³o¶æ robót w tym zabudowywane urz±dzenia i sprzêt oraz w przypadkach wymaganych przez producenta, nieodp³atne wykonywanie przegl±dów okresowych w czasie gwarancji., przy czym termin gwarancji ma byæ równy terminowi rêkojmi.

Wymagany termin rêkojmi: minimum 24 miesiêcy, maksimum 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, przy czym termin rêkojmi ma byæ równy terminowi gwarancji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2: Budowa "Miasteczka ruchu drogowego"

Zamówieniem publicznym objête s± roboty budowlane zwi±zane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach przy ul. P³ockiej 16 zwi±zane z budow± placu do nauki jazdy rowerem i hulajnog±.

kod CPV: 45.00.00.00-7 - nazwa: Roboty budowlane
kod CPV: 45.21.42.00-2 - nazwa: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
kod CPV: 45.11.10.00-8 - nazwa: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
kod CPV: 45.11.12.00-0 - nazwa: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
kod CPV: 45.11.12.91-4 - nazwa: Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
kod CPV: 45.23.32.00-1 - nazwa: Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 2 zawarty zosta³ w:
- za³±czniku nr 6.1.2 SWZ – dokumentacji projektowej: "Roboty budowlane zwi±zane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach. Strefa rekreacyjna i budowa "Miasteczka ruchu drogowego" - czê¶æ 2: Budowa "Miasteczka ruchu drogowego" - opracowanej przez RENSTUDIO – Szymon Rendchen;
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cych za³±cznik nr 6.2.2 do SWZ;
- przedmiarach robót stanowi±cych za³±cznik nr 6.3.2 do SWZ.

Zakres rzeczowy robót ujêty w przedmiarach robót nale¿y traktowaæ jako orientacyjny, Wykonawca uwzglêdni w ofercie ca³o¶æ robót niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia, zgodnie z dokumentacj± projektow±, w tym roboty, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarach robót a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z oczekiwaniami Zamawiaj±cego, „sztuk± budowlan±” i obowi±zuj±cymi przepisami.
Ze wzglêdu na charakter obiektu w obrêbie, którego bêd± prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiaj±cy oczekuje od wykonawcy do¶wiadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach o¶wiatowych. W celu zapoznania siê z istniej±cym uk³adem komunikacyjnym, planowanym miejscem prowadzenia i zakresem planowanych robót objêtych postêpowaniem, Zamawiaj±cy zaleca odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej.
Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbêdne dzia³ania w celu ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w miarê mo¿liwo¶ci s±siaduj±ce obiekty i pomieszczenia przed negatywnym oddzia³ywaniem w trakcie realizacji robót i na bie¿±co bêdzie utrzymywa³ porz±dek. Ze wzglêdów organizacyjnych Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ realizacji zamówienia wy³±cznie w sposób nie koliduj±cy z funkcjonowaniem placówki.
W ramach prac zwi±zanych z realizacj± zamówienia, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzyskania niezbêdnych wymaganych decyzji lub uzgodnieñ zwi±zanych np. z dojazdem, zajêciem pasa drogowego, zg³oszeniem robót itp.


Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urz±dzenia techniczne i materia³y z podaniem producenta nale¿y traktowaæ jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiaj±cego parametrów technicznych i u¿ytkowych i przyk³adowe ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼. zm. ).
Oznacza to, ¿e wykonawcy mog± zaproponowaæ inne ni¿ wyszczególnione w dokumentacji rozwi±zania z zachowaniem odpowiednich równowa¿nych parametrów technicznych dla osi±gniêcia oczekiwanej funkcjonalno¶ci zakresu bêd±cego przedmiotem zamówienia po zaakceptowaniu zmian materia³owych przez Zamawiaj±cego.

Inne wymagania:

Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiêcy, maksimum 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót. Deklarowany okres gwarancji przez Wykonawcê powinien obejmowaæ ca³o¶æ robót w tym zabudowywane urz±dzenia i sprzêt oraz w przypadkach wymaganych przez producenta, nieodp³atne wykonywanie przegl±dów okresowych w czasie gwarancji., przy czym termin gwarancji ma byæ równy terminowi rêkojmi.

Wymagany termin rêkojmi: minimum 24 miesiêcy, maksimum 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, przy czym termin rêkojmi ma byæ równy terminowi gwarancji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.

3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunku:
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia.
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia nie mo¿e byæ ni¿sza od oferowanej ceny za wykonanie robót objêtych zamówieniem.

Ocena spe³nienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i o¶wiadczeniach na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Z tre¶ci z³o¿onych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ wykonawca spe³ni³ warunki wymienione powy¿ej.

4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunku:
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których wiedza i do¶wiadczenie pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ realizacjê minimum:
dwóch robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu robót budowlanych zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji placów zabaw, wykonanych w obrêbie czynnych obiektów u¿yteczno¶ci publicznej zgodnie z klas± PKOB 1263 o warto¶ci robót minimum 200 000,00 z³ brutto ka¿da;

W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie do¶wiadczenie nie podlega sumowaniu.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których potencja³ techniczny pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieæ do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym:
- jedn± osobê, która przy realizacji zamówienia bêdzie pe³ni³a funkcje kierownika budowy/kierownika projektu, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ i co najmniej 10-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci oraz posiada do¶wiadczenie w kierowaniu minimum dwoma robotami budowlanymi zwi±zanymi z zagospodarowaniem terenu, zrealizowanymi na terenie czynnych obiektów u¿yteczno¶ci publicznej zgodnie z klas± PKOB 1263.

5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na warto¶æ w z³otych wed³ug ¶redniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu ukazania siê og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca sk³ada wraz z ofert±:
1. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
2. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
Na wezwanie:
1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
2. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
3. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca sk³ada wraz z ofert±:
1. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
2. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
Na wezwanie:
1. dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
2. wykaz robót budowlanych
3. wykaz osób

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami Za³±cznik nr 4 SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.