Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00208004/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji (DDD) w obiektach Rządowej
Agencji Rezerw Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rars1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rezerwy strategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji (DDD) w obiektach RządowejAgencji Rezerw Strategicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a676a7-ee64-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZzp.261.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 29800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 43050,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 15100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 30750,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 34800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest utrzymanie w stanie wolnym od szkodników (wykonywanie usług dezynsekcji i deratyzacji) oraz monitorowanie w zakresie konieczności wykonania usługi dezynfekcji obiektów Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (dalej: „RARS”), z podziałem na następujące części zamówienia (zadania):1) Zadanie 1 - Składnica w Ełku,
2) Zadanie 2 - Składnica w Kamienicy Królewskiej,
3) Zadanie 3 - Składnica w Komorowie,
4) Zadanie 4 - Składnica w Lublińcu,
5) Zadanie 5 - Składnica w Niemcach,
6) Zadanie 6 - Składnica w Resku,
7) Zadanie 7 - Składnica w Strzałkowie,
8) Zadanie 8 - Składnica w Wąwale,
9) Zadanie 9 - Składnica w Zalesiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toksakol-Olsztyn Autoryzowany Zakład Dezynsekcji Dezynfekcji i Deratyzacji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-17-48-014
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24767,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63851,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24767,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAPEST Zakład DDID Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252890088
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABAPEST ZAKŁAD DDID SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ABAPEST ZAKŁAD DDID SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24767,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19748,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45390,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19748,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAPEST Zakład DDID Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252890088
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABAPEST ZAKŁAD DDID SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ABAPEST ZAKŁAD DDID SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19748,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22201,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczny Zakład Dezynfekcji Dezynsekcji i Deratyzacji Jacek Dziedzic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773 115 58 38
7.3.4) Miejscowość: Smardzewice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK DZIEDZIC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK DZIEDZIC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22832,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11685,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PESTOKIL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 747-189-10-31
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11685,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16088,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PESTOKIL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 747-189-10-31
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46789,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TERMIT Karol Skoczylas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652473532
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11900,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VACO Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894 14 42 800
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11900,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15657,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95583,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15657,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Prof-Pest DDD Wojciech Sedzielowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281515838
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĘDZIELOWSKI WOJCIECH P.H.U. PROF-PEST DDD
jakie przetargi wygrała firma
SĘDZIELOWSKI WOJCIECH P.H.U. PROF-PEST DDD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15657,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, zamgławiania i usuwania gniazd owadów... Oznaczenie sprawy: DNZP.261.66.2024
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz sprzątanie magazynu książek przy ul. Hryniewieckiego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.