Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00510157/01 - Wynik z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SIERADZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934335
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: plac Wojewódzki 1
1.4.2.) Miejscowość: Sieradz
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsieradz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umsieradz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428233
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00408923
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. od dnia złożenia oferty do 24.08.2024 r.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r.,
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami) – dalej u.p.a.r.p.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: „wadium w postępowaniu pn. „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Sieradzu ”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna:
a) musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą,
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi zabezpieczać działania
i zaniechania wszystkich Wykonawców, tj. jednoznacznie wskazywać, że obejmuje swoim zakresem podmiotowym wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.
8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. od dnia złożenia oferty do 03.09.2024 r.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r.,
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami) – dalej u.p.a.r.p.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: „wadium w postępowaniu pn. „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Sieradzu ”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna:
a) musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą,
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi zabezpieczać działania
i zaniechania wszystkich Wykonawców, tj. jednoznacznie wskazywać, że obejmuje swoim zakresem podmiotowym wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.
8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
1.Strony ustalają, że rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi poprzez: zapłatę zaliczki w wysokości nie wyższej niż 15% wartości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1, na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy,
zapłatę pozostałej części wynagrodzenia po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, w oparciu o protokół odbioru końcowego.
2.Należność Wykonawcy zostanie uregulowana w formie polecenia przelewu na jego rachunek bankowy w następujących terminach:
a) w przypadku wypłaty zaliczki – w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, przy czym warunkiem wypłaty zaliczki jest wniesienie zabezpieczenia na zasadach określonych w § 6 umowy.
b) w przypadku wypłaty pozostałej części wynagrodzenia – w terminie 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury końcowej najpóźniej w terminie 5 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Za dzień zapłaty strony przyjmują datę obciążenia stosowną kwotą rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Jako termin rozliczenia zaliczki będzie przyjmowany dzień złożenia przez Wykonawcę właściwie sporządzonej faktury końcowej.
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w formach określonych w ust. 2 poniżej. Zabezpieczenie musi zostać wniesione na kwotę odpowiadającą wysokości udzielanej zaliczki w kwocie brutto, zaś dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia musi zostać doręczony Zamawiającemu najpóźniej w dniu doręczenia faktury zaliczkowej, o której mowa w § 5 ust. 1 lit. a).
2. Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia wyłącznie w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, przy czym z treści gwarancji nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.
3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zabezpieczenie zaliczki musi pozostawać ważne w okresie do 14 dni po upływie terminu rozliczenia zaliczki. Jeżeli gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa przewiduje zgłaszanie przez Zamawiającego roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji wyłącznie w formie pisemnej, termin ważności gwarancji musi być wydłużony o minimum 7 dni tj. termin doręczenia pisma za pośrednictwem Poczty Polskiej, w przypadku nadania pisma przez Zamawiającego ostatniego dnia ważności gwarancji.
4. W wypadku niewykorzystania zabezpieczenia, Zamawiający zwraca dokument zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia rozliczenia zaliczki i potwierdzenia przez Zamawiającego należytego wykonania zamówienia.
5. W przypadku przedłużenie terminu realizacji umowy i związanego z tym przedłużenia terminu rozliczenia zaliczki, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia przedłużenia terminu ważności gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej stanowiącej zabezpieczenie zaliczki lub nowego zabezpieczenia zaliczki.
6. Jeżeli Wykonawca w terminie określonym w ust. 5 nie przedłoży Zamawiającemu przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia zaliczki lub nowego zabezpieczenia, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania dotychczasowego zabezpieczenia poprzez złożenie żądania jego wypłaty.
Po zmianie:
Strony ustalają, że rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi poprzez:
zapłatę zaliczki w wysokości 15% wartości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1, na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy,
zapłatę pozostałej części wynagrodzenia po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, w oparciu o protokół odbioru końcowego.
Należność Wykonawcy zostanie uregulowana w formie polecenia przelewu na jego rachunek bankowy w następujących terminach:
a) w przypadku wypłaty zaliczki – w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej wraz z potwierdzonymi dokumentami rozliczeniowymi, przy czym warunkiem wypłaty zaliczki jest wniesienie zabezpieczenia na zasadach określonych w § 6 umowy.
b) w przypadku wypłaty pozostałej części wynagrodzenia – w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury końcowej wraz z potwierdzonymi dokumentami rozliczeniowymi, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę najpóźniej w terminie 5 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego oraz dostarczyć ją w terminie 5 dni od dnia jej wystawienia.
Za dzień zapłaty strony przyjmują datę obciążenia stosowną kwotą rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Jako termin rozliczenia zaliczki będzie przyjmowany dzień złożenia przez Wykonawcę właściwie sporządzonej faktury końcowej.
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w formach określonych w ust. 2 poniżej. Zabezpieczenie musi zostać wniesione na kwotę odpowiadającą wysokości udzielanej zaliczki w kwocie brutto, zaś dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia musi zostać doręczony Zamawiającemu najpóźniej w dniu doręczenia faktury zaliczkowej, o której mowa w § 5 ust. 1 lit. a).
2. Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia wyłącznie w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, przy czym z treści gwarancji nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.
3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zabezpieczenie zaliczki musi pozostawać ważne w okresie do 14 dni po upływie terminu rozliczenia zaliczki. Jeżeli gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa przewiduje zgłaszanie przez Zamawiającego roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji wyłącznie w formie pisemnej, termin ważności gwarancji musi być wydłużony o minimum 7 dni tj. termin doręczenia pisma za pośrednictwem Poczty Polskiej, w przypadku nadania pisma przez Zamawiającego ostatniego dnia ważności gwarancji.
4. W wypadku niewykorzystania zabezpieczenia, Zamawiający zwraca dokument zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia rozliczenia zaliczki i potwierdzenia przez Zamawiającego należytego wykonania zamówienia.
5. W przypadku przedłużenie terminu realizacji umowy i związanego z tym przedłużenia terminu rozliczenia zaliczki, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia przedłużenia terminu ważności gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej stanowiącej zabezpieczenie zaliczki lub nowego zabezpieczenia zaliczki.
6. Jeżeli Wykonawca w terminie określonym w ust. 5 nie przedłoży Zamawiającemu przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia zaliczki lub nowego zabezpieczenia, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania dotychczasowego zabezpieczenia poprzez złożenie żądania jego wypłaty.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-26 10:00
Po zmianie:
2024-08-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-26 10:30
Po zmianie:
2024-08-05 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-24
Po zmianie:
2024-09-03
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa preparatów do żywienia do i pozajelitowego
- Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.