eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 694 61 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6881f9d-2714-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230400/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.9 Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, bukietów, kompozycji, dekoracji świątecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365926

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIP.261.32.2024.JA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, bukietów i kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych, w formie, ilości i zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
3. Podane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia tj. Załączniku nr 1 do SWZ szacunkowe ilości mają charakter jedynie informacyjny, gdyż z racji specyfiki przedmiotu zamówienia i Zamawiającego, nie jest możliwe dokładne oszacowanie potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia artykułów w podanych ilościach, ani do zwrotu Wykonawcy kwoty stanowiącej równowartość niezamówionych ilości artykułów. Faktycznie zamawiane ilości artykułów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i cen jednostkowych przedstawionych w ofercie.
4. Wymagane jest aby wszystkie elementy użyte do układania wieńców, wiązanek były w pierwszym gatunku, kwiaty oczyszczone z kolców, końce kwiatów równo obcięte, wiązanki dobrze związane, taśmy pomocnicze do mocowania starannie ukryte.
5. Dostawy realizowane będą, według dyspozycji osoby Zamawiającej, w dwa miejsca tj.:
1) Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa – wyznaczone pomieszczenie;
2) Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa - chłodnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121200-7 - Kwiaty cięte

03121210-0 - Kompozycje kwiatowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ wszystkie oferty, które zostały złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.