eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa"Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w
Kolbuszowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 10

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172275880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kolbuszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-981823ad-1d81-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w
Kolbuszowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-981823ad-1d81-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3721000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: obejmuje wykonanie w systemie “zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej (technicznej) oraz robót budowlanych dla inwestycji „Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w
Kolbuszowej” tj.: opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie, której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalnoprawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją inwestycji.
Inwestycja będzie realizowana na terenie Szpitala Powiatowego w Kolbuszowej, który ma swoją siedzibę w dwóch lokalizacjach: ul. Grunwaldzka 4 oraz Kolejowa 3 w Kolbuszowej.
Inwestycja polegać będzie na wykonaniu modernizacji istniejących kotłowni
(w w/w dwóch lokalizacjach): modernizację istniejącej technologii kotłowni gazowej wodnej w Oddziale Dializoterapii i Nefrologii tzw. „nerce” przy
ul. Kolejowej poprzez przebudowę (budowę) kotłowni z zastosowaniem kondensacyjnych wodnych kotłów gazowych oraz wysokowydajnego innowacyjnego podgrzewacza c.w.u. ze stali nierdzewnej oraz modernizacji kotłowni przy ul. Grunwaldzkiej 4 gazowo-olejowej parowo-wodnej poprzez wymianę urządzeń na kondensacyjne kotły gazowe oraz innowacyjne wysokowydajne podgrzewacze c.w.u. ze stali kwasoodpornej wraz z montażem Odnawialnych Źródeł Energii polegającym na zastosowaniu wysokotemperaturowych dwustopniowych pomp ciepła, przy założeniu, że dolnym źródłem energii dla I stopnia będzie ciepło z ziemi, a dolnym źródłem dla drugiego stopnia będzie czynnik podawany na wyjściu z I stopnia pomp ciepła.
Zakłada się demontaż istniejącego kotła parowego wraz z osprzętem
i wyposażeniem oraz instalacją parową w istniejącej kotłowni.
Planuje się, że dotychczasowe kotły wodne olejowo – gazowe pozostaną zgodnie z przepisami jako rezerwowe źródło zasilania – praca na oleju.
W pierwszej kolejności jako źródło ciepła dla SPZOZ wykorzystywane będą pompy ciepła, a w przypadku ekstremalnie niskich temperatur będą one wspomagane pracą gazowych kotłów kondensacyjnych. W razie przerwy w dostawie gazu awaryjnie będą pracować rezerwowe kotły z palnikami olejowymi.
4. Inwestycja realizowana będzie w II etapach:
1) Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej (technicznej) oraz uzyskanie prawomocnej Decyzji pozwolenia na budowę zezwalającej na realizację inwestycji:
2) Etap II: Realizacja robót budowlanych
Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej. Wizja lokalna ma na celu oględziny miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia przez potencjalnych Wykonawców. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej przy udziale wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego, w określonych terminach tj. w dniach:
a) 05.06.2024 r. w miejscach realizacji inwestycji tj.: od godz. 10:00 do 10.30 kotłownia SPZOZ, ul. Grunwaldzka 4 oraz od 10.45 do 11.15 w kotłowni SPZOZ, ul. Kolejowa 3.
b) 07.06.2024r. w miejscach realizacji inwestycji tj. od godziny 13:00 do 13.30 kotłownia SPZOZ ul. Grunwaldzka oraz 13.45 do 14.15 kotłownia SPZOZ ul. Kolejowa 3.
Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin terenu robót proszeni są o uprzednie zgłoszenie udziału Zamawiającemu: do P. Grzegorz Jaje na e-mail: g.jaje@kolbuszowski.pl
W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne.
Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej w jednym z ww. terminów. Obowiązkowo należy odbyć wizję lokalną w obu lokalizacjach.
Udział w wizji lokalnej jest obligatoryjny dla złożenia oferty.
Oferta Wykonawcy złożona bez odbycia wizji lokalnej podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp
cd zmiany umowy par 21
e) pojawienia się na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń o lepszych parametrach technicznych, poprawiających warunki realizacji robót, co umożliwi skrócenie terminu realizacji umowy, lepsze funkcjonowanie przedmiotu umowy lub eksploatacji obiektu, obniżenie kosztów późniejszej eksploatacji, walory użytkowe itp.
f) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń projektowych niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
h) wystąpienia warunków terenu budowy, linii elektrycznych i innych, kabli, rur, przewodów odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej, dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
i) wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia których realizacja spowoduje zmianę w zakresie rzeczowym zamówienia podstawowego (np. materiały, technologia).
Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego.
2) zakresu robót poprzez rezygnację z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji, rozpoczęcia eksploatacji lub zakończenia przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, jeżeli nie można było tego przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, bez żadnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
3) w przypadku prac projektowych Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt 1 lit a) -h) przy czym przez „dokumentację projektową”, o której mowa w tych punktach rozumie się PFU.
§22.
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku:
1) zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość robót, o które pomniejszono zakres przedmiotu Umowy. Wartość tych robót zostanie wyliczona na podstawie informacji o stawkach robocizny kosztorysowej wskazanych w kosztorysie ofertowym wykonawcy oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego i materiałów budowlanych.
2) dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, akcyzowego
b) wprowadzenia nowego podatku lub opłaty wpływającej istotnie na koszt realizacji umowy
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit. a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, b lub c, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość podatków, minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit d, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom wchodzącym w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących przedmiot umowy, o których mowa w ust 5 odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

42511110-5 - Pompy grzewcze

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4576830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4576830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L. Kaczmarczyk spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie dolnego źródła ciepła dka pomp ciepła w postaci pionowych odwiertów
JS Jacek Stępnik
59-400 Jawor; ul, Widokowa 5


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4576830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.