Og³oszenie z dnia 2022-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00510388/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W LEGNICKIM POLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291990
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Benedyktynów 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legnickie Pole
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-241
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 858 21 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslp.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://dpslp.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oleju opa³owego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15a9223a-5f58-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00428456
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dpslp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dpslp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : 1. W przedmiotowym postêpowaniu
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy zakupowej Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±cew szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Dokonuj±c rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania z
Platformy.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl,tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format
plików.pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej
- kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy.
Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da
ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
9. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê z
wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@dpslp.org.pl - z tym zastrze¿eniem, i¿ oferta, w tym
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 lit. a) i b) mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± powy¿szej Platformy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): DPS w Legnickim Polu z siedzib± w Legnickim Polu (59-241) przy ul. Benedyktynów 4 Legnickim Polu informuje, ¿e:1 Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Legnickim Polu z siedzib±
wLegnickim Polu (59-241) przy ul. Benedyktynów 4 (dalej DPS), posiadaj±cym: NIP: 6911721730, Regon: 000291990.
2. W toku postêpowania (do momentu podpisania umowy) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z
Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: IOD DPS, ul. Benedyktynów 4, Legnickie
Pole 59-241, e-mail: iodo@dpslp.org.pl .nr tel. 76 858 21 64.3 Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie
art.6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Celem
przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na
potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie dzia³alno¶ci DPS. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby DPS mog³o
prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.
4. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy DPS.
5. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Pana/Pani± decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
6. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art.
16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
7. Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.8. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowi±zana do ich podania, a
konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie niemo¿liwo¶æ oceny ofert i zawarcia umowy.
9. Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y profilowaniu.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
11. DPS dok³ada wszelkich starañ, aby zapewniæ wszelkie ¶rodki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych
przed ich przypadkowym czy umy¶lnym zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem
czy dostêpem, zgodnie ze wszystkimi obowi±zuj±cymi przepisami.12. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres:
przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, przez ca³y czas trwania umowy. W
przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art.140
rozporz±dzenia nr 1303/2013.
przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego
na postawie przepisów ustawy Pzp. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie Rozp.Parlamentu Europejskiej i
Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie”
lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle powy¿szego, zgodnie z art. 13 i 14 ww. Rozporz±dzenia, DPS w
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G¯/230-2-21/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz jednorazowa dostawa 15 000 litrów oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej w Legnickim Polu, transportem na koszt Wykonawcy. Formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto i termin realizacji dostawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu (na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ) oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± biegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ b±d¼ wykonuje 2 dostawy oleju opa³owego lekkiego na kwotê co najmniej 80 000,00 z³ brutto ka¿da.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy PZP - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wzór wykazu dostaw stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
WRAZ Z OFERT¡ WYKONAWCA JEST ZOBOWI¡ZANY Z£O¯YÆ:▪ o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ - za³±cznik nr 2 i nr 2a
do SWZ;
▪ zobowi±zanie podmiotu trzeciego (za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ - za³±cznik nr 2 i nr 2a do SWZ (je¿eli dotyczy);
▪ dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
▪ dokument stwierdzaj±cy ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy);
▪ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (w zakresie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3 SWZ) - za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a. o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji,
b. w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
3. Wykonawcy zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa: w ppkt. 2.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owy zakres zmian umowy okre¶la paragraf 8 Projektowanych Postanowieñ Umownych - za³±cznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia oferty” dostêpnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dpslp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-16
INNE PRZETARGI LEGNICKIE POLE
wiêcej: przetargi LEGNICKIE POLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa oleju opa³owego lekkiego do jednostek o¶wiatowych na terenie Gminy Budzów w roku 2025.
- Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych budynków gminnych
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Oddzia³ w Bia³ymstoku i Rejonów, w podziale na 6 Czê¶ci
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Wieleniu na rok 2025
- "DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ "JEDLINA" W MIENI W 2025 ROKU."
- DOSTAWÊ OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYS£OWO - OPA£OWEGO W I PÓ£ROCZU 2025 ROKU
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.