Og³oszenie z dnia 2022-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00442197/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00507203/01 - Wynik z dnia 2022-12-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 74 88 531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b07dac6-5f57-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00428461
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00092951/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.42 Dostawa narzêdzi chirurgicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.sniadecja.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal;zamowienia.wsz@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital
Zespolony im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Bia³ymstoku, ul. Marii Sk³odowskiej–Curie 26, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 74 88 503;
• kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej Wojewódzkim Szpitalu
Zespolonym im. Jêdrzeja ¦niadeckiego
w Bia³ymstoku: tel. 85 74 88 358; e-mail: iodo@sniadecja.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na dostawê narzêdzi chirurgicznych, oznaczenie postêpowania: DA.ZP.242.60.2022,
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n.
zm.);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy 1);
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1) W przypadku projektów finansowanych ze ¶rodków unijnych okres przetwarzania danych osobowych mo¿e byæ d³u¿szy
i jest okre¶lony odrêbnymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.60.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
1) za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu nr 1;
2) za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium, któremu przypisano:
Kryterium: Cena
Waga: 100 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
4. Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium przyjêtym w przedmiotowym postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy przy obliczaniu punktów zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
1) za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu nr 2;
2) za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium, któremu przypisano:
Kryterium: Cena
Waga: 100 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
4. Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium przyjêtym w przedmiotowym postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy przy obliczaniu punktów zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
1) za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu nr 3;
2) za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium, któremu przypisano:
Kryterium: Cena
Waga: 100 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
4. Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium przyjêtym w przedmiotowym postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy przy obliczaniu punktów zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
1) za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu nr 4;
2) za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium, któremu przypisano:
Kryterium: Cena
Waga: 100 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
4. Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium przyjêtym w przedmiotowym postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy przy obliczaniu punktów zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
1) za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu nr 5;
2) za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium, któremu przypisano:
Kryterium: Cena
Waga: 100 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
4. Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium przyjêtym w przedmiotowym postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy przy obliczaniu punktów zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzêdzi chirurgicznych
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte s± w za³±cznikach:
1) za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty – opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu nr 6;
2) za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33162200-5 - Przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium, któremu przypisano:
Kryterium: Cena
Waga: 100 %
3. Ocena w zakresie kryterium ceny bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu
4. Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium przyjêtym w przedmiotowym postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy przy obliczaniu punktów zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie (podmiotowe ¶rodki dowodowe) sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego:- Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje u¿ytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyrobów – dotyczy wszystkich pakietów. Opisy zawarte w materia³ach informacyjnych musz± byæ przedstawione w jêzyku polskim (je¿eli w jêzyku obcym – to wymagane jest t³umaczenie na jêzyk polski: nie wymaga siê t³umaczenia sporz±dzonego przez t³umacza przysiêg³ego). Wymaga siê, aby tre¶æ tych materia³ów potwierdza³a spe³nienie przez oferowane towary wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e stosownie do przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku gdy Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy stosownie do przepisu art. 107 ust. 4 ustawy Pzp mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje u¿ytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyrobów – dotyczy wszystkich pakietów. Opisy zawarte w materia³ach informacyjnych musz± byæ przedstawione w jêzyku polskim (je¿eli w jêzyku obcym – to wymagane jest t³umaczenie na jêzyk polski: nie wymaga siê t³umaczenia sporz±dzonego przez t³umacza przysiêg³ego). Wymaga siê, aby tre¶æ tych materia³ów potwierdza³a spe³nienie przez oferowane towary wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALE¯Y Z£O¯YÆ WRAZ Z OFERT¡:1) Wype³niony Formularz Szczegó³owy Oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ (w zale¿no¶ci od czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê).
2) Wype³niony Formularz Ofertowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) Wype³nione o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ:
a) Wykonawca w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia z postêpowania na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe;
c) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 12 SWZ.
5) Je¿eli dotyczy – pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 PZP – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o zamówienie publiczne.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, sk³ada wraz z ofert± dokument pe³nomocnictwa zawieraj±cy w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
a) reprezentowanie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
b) zaci±ganie zobowi±zañ;
c) z³o¿enie oferty wspólnej;
d) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
5. W przypadku oceny spe³niania warunków w postêpowaniu przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie warunki te bêd± zsumowane w celu ³±cznej oceny.
6. Nie dopuszcza siê uczestnictwa danego Wykonawcy w wiêcej ni¿ jednej grupie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty i jej zaszyfrowania opisany jest w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-17
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Szkolenie z zakresu rewitalizacji w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Dostawa 2 routerów do transmisji danych na potrzeby Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Us³uga bie¿±cego sprz±tania placu zewnêtrznego i utrzymania terenów zielonych
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie profilaktycznych badañ lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku w latach 2025-2026
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.