eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceWykonanie zadania pn. "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zadania pn. „Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468345101

1.5.8.) Numer faksu: 468345151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadania pn. „Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6f93a7f-4b8a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017151/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392779/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.71.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z konserwacją i odnawianiem znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice
1. Zakres zamówienia:
a. wymiana znaków drogowych pionowych, luster drogowych, znaków informacji miejskiej, progów zwalniających, tablic informacji bramowej, wymiana słupków do znaków,
b. poprawienie, regulacja znaków w pionie i kąta ich ustawienia, prawidłowe zorientowanie kierunku tarcz znaków obróconych, obsuniętych i obluzowanych powstałych w wyniku aktów wandalizmu wraz z dokręcaniem śrub mocujących, właściwe mocowanie, np. opuszczonych tarcz i uzupełnianie brakujących uchwytów wraz ze śrubami, usuwanie naklejek i graffiti, mycie tarcz znaków,
c. drobne naprawy lic znaków, polegające na uzupełnieniu części emblematów i napisów,
d. mycie pionowych znaków, luster oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zależności od potrzeb,
e. wprowadzania zmian w organizacji ruchu na podstawie opracowanych przez zarządzającego ruchem projektów organizacji ruchu,
f. montaż, demontaż znaków drogowych pionowych, luster drogowych, znaków informacji miejskiej, progów zwalniających, separatorów, słupków, tablic informacji bramowej,
g. odnowienie słupków znaku, znaków drogowych pionowych, luster drogowych, znaków informacji miejskiej, progów zwalniających, tablic informacji bramowej, montaż odnowienie barier zabezpieczających, wygrodzeń ramowych,
h. renowacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
i. montaż, demontaż oraz naprawa i konserwacja innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (np. pylony, słupki blokujące, konstrukcje nietypowe),
j. zabezpieczenie prac związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia,
k. montaż i demontaż tymczasowego oznakowania pionowego wprowadzanego na podstawie opracowanych przez zarządzającego ruchem na drogach miasta Skierniewice projektów organizacji ruchu,
l. złomowanie zdemontowanych zużytych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (za zgodą Zamawiającego).
m. naprawa nawierzchni (uzupełnianie i zagęszczanie) w bezpośrednim obrębie znaków pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, uszkodzonej w wyniku demontażu, montażu lub odtworzeniu zniszczonych znaków.
n. mocowanie zerwanych łańcuchów przy barierach łańcuchowych,
o. malowanie słupków znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu już ustawionych, a wymagających odnowienia,
p. transport materiałów Zamawiającego w miejsce składowania Wykonawcy.
q. okresowa kontrola oznakowania (w tym przy współudziale Zamawiającego).
2. Prace wymienione powyżej powinny być realizowane w trzech trybach:
a. tryb awaryjny ( ..... godzin/y – czas uzależniony od złożonej oferty) - obejmuje on montaż nowych tarcz znaków, słupków, UBR lub ich naprawę, które uległy zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży, a mających istotne znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki ostrzegawcze, nakazu, zakazu).
b. tryb podstawowy (12 godzin) - obejmuje montaż pozostałych znaków drogowych.
c. tryb normalny (5 dni) - obejmuje on planowane wymiany oraz montaż innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego – niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości.
4. Prace wykonawca rozpocznie w oparciu o zlecenie w formie wiadomości elektronicznej, telefonicznej (w szczególności tryb awaryjny) lub pisemnej.
5. Rozliczanie następować będzie zbiorczo jeden raz w miesiącu na podstawie protokołów odbioru wykonanych prac wykonanych dla danego zakresu prac.
6. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały (będące własnością Zamawiającego), do czasu gdy będą one potrzebne do wykonania prac, były zabezpieczone przed zanieczyszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwość oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru, zabezpieczone przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, zniszczeniem i uszkodzeniem.
7. Opis stosowanych znaków:
Znaki muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2310) oraz spełniać wymogi wynikające ze szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Załączniki nr 1 – 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
8. Tarcze znaków montowane w ramach zamówienia muszą być wykonane na podłożu aluminiowym lub w zależności od potrzeb na podłożu stalowym ocynkowanym ogniowo. Tarcze znaków muszą być usztywnione profilem montażowym z podwójnie giętą krawędzią na całym obwodzie. Grubość tarczy znaku dla blach stalowych ocynkowanych - min. 1,5 mm oraz dla tarcz z blach aluminiowych - 2,0 mm.
Znaki należy wykonać z folii odblaskowej II gen. Zastosowane folie odblaskowe muszą mieć ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
9. Słupki do znaków drogowych i konstrukcje wsporcze.
Do umieszczania znaków drogowych i tablic należy stosować słupki i konstrukcje wsporcze wykonane ze słupków stalowych, ocynkowanych hutniczo lub ogniowo o średnicach zewnętrznych 60,3 mm i grubość ścianki 2,0 mm lub 76,1 mm grubość ścianki 3,2 mm. Słupki w części podziemnej winny posiadać poprzeczny element stabilizujący zabezpieczający przed obrotem. Część podziemna słupka winna być zabezpieczona farbami lub substancjami bitumicznymi. Wierzchołek słupka musi być zabezpieczany kapturem ochronnym zabezpieczającym przed wciekaniem do wnętrza wody. Słupki w wykopie należy stabilizować betonem.
10. Uchwyty i elementy montażowe.
W ceny oferowanych tarcz znaków i tablic wkalkulowane są uchwyty i inne elementy montażowe. Dla uchwytów uniwersalnych opartych o śruby i nakrętki należy każdorazowo stosować miseczki utrudniające demontaż przez osoby niepowołane. W miejsce uchwytów tych dopuszcza się mocowanie tarcz znaków i tablic taśmami montażowymi, przy czym szerokość taśmy winna uniemożliwiać samoczynny obrót tarczy oraz w znacznym stopniu utrudniać obracanie tarcz przez wandali.
11. Progi zwalniające.
Na terenie miasta stosowane są progi zwalniające wykonywane z gumy lub tworzyw sztucznych z wyklejonymi pasami odblaskowymi taśmą lub posiadające trwała barwę wytwórczą.
12. Lustra drogowe.
Dopuszcza się stosowanie luster drogowych okrągłych lub prostokątnych poliwęglanowych, przy czym stosowane lustra bezwzględnie muszą posiadać atest bezpieczeństwa „B" lub jego odpowiednik wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości.
13. Warunki dodatkowe:
a) Wykonawca prac zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika oznakowania pionowego według wzoru określonego przez Zamawiającego (załącznik nr 1 do SST) stanowiącego załącznik do protokołu odbioru. Potwierdzone przez Zamawiającego zapisy w dzienniku stanowić będą jedyna podstawę zobowiązań finansowych Zamawiającego.
b) Wykonawca prac zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika przekazanych materiałów.
c) Wykonawca zobowiązuje się do ciągłego posiadania zestawu „awaryjnego” tj. znaków drogowych: A-7, B-1, B-2, B-20, D-6, D-6a, D 6b (po 4 komplety).
d) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu umowy na okres minimum 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru wykonanych prac.
e) Wykonawca zobowiązuje się do ciągłego przeglądu stanu oznakowania pionowego na sieci drogowej miasta Skierniewice i na bieżąco wykonywania poprawek (po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby Zamawiającemu). W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia raz w tygodniu przeglądu stanu oznakowania dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych oraz gminnych. Stwierdzone w czasie przeglądu nieprawidłowości należy natychmiast usunąć odnotowując to w dzienniku oznakowania pionowego. Jednocześnie Wykonawca prowadził będzie dziennik własnego wzoru, w którym będzie odnotowywał informacje z przeglądów. Dziennik ten będzie dostępny do wglądu Zamawiającego (przekazywany w formie elektronicznej lub dostarczony do siedziby Zamawiającego).
f) Wykonawca będzie dysponował min. 2 osobami, które wraz z Zamawiającym i funkcjonariuszem KMP w Skierniewicach dokonają wiosennego i jesiennego objazdu dróg m. Skierniewice (objazd dwudniowy).
g) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa i utrzymywania porządku na terenie wykonywanych robót.
h) Wykonawca powinien zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad.
i) Wykonawca jest zobowiązany dysponować taką ilością sprzętu i siły roboczej, która zapewni możliwość realizacji niniejszego zamówienia.
j) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego zorganizowana, zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających wokół tego miejsca;
k) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz ponoszenie odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992300-0 - Znaki uliczne

34992200-9 - Znaki drogowe

34928460-0 - Słupki drogowe

34928472-7 - Oznakowanie

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-BUD Sławomir Dziadosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387933111

7.3.3) Ulica: Brzozowa 11b/31

7.3.4) Miejscowość: Szeligi

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.