Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 5 w budynku przy ul. Ciesielska 5A w Suwałkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875635000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 5 w budynku przy ul. Ciesielska 5A w Suwałkach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cab605c-5b5c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026767/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Zasoby Gminy Miasta Suwałki - remonty wolnych lokali
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Tut. Zarząd przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z negocjacjami :
- ogłoszenie nr BZP 2022/BZP 00326874/01 z dnia 31.08.2022 r.
- ogłoszenie nr BZP 2022/BZP 00361809/01 z dnia 23.09.2022 r.
Zamawiający dokonał unieważnienia postępowań zgodnie z art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonych terminach składania ofert tj. do godz. 09:00 dnia 15.09.2022 r. i 10.10.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Biorąc pod uwagę powyższe proponuje się zaproszenie do udziału w negocjacjach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawcę : Pana Mariusza Piaseckiego – Usługi Remontowo Budowlane Mariusz Piasecki, ul. Młynarskiego 14/97, 16 – 400 Suwałki w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce7c9eec-29e0-11ed-8832-4e4740e186ac, Identyfikator postępowania: ocds- 148610-4a74e7d3-3b19-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21247,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 5 w budynku przy ul. Ciesielska 5A w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki.
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy i przedmiar robót stanowiące załącznik nr 2 do zaproszenia.
3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją zamówienia, wskazaniami inspektora nadzoru, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
4. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Mariusz Piasecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442155152
7.3.3) Ulica: Młynarskiego 14/97
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUWAŁKI - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
jakie przetargi wygrała firma
SUWAŁKI - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa serwera z licencjami oraz migracją środowiska
- Dostawy wędlin, mięsa i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
- Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
- Remont płyty postojowej dla samolotów na lotnisku w Suwałkach
- Powiat Suwalski. Dostawa energii elektrycznej na lata 2025-2026.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń przyziemia kompleksu budynków tj. Pawilonu nr I, Przewiązki oraz Pawilonu nr II w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku Białej
- Wykonanie robót budowlanych na terenie obiektu CZRL, ul Wieżowa 8
- Modernizacja świetlicy opiekuńczo-wychowawczej w Straduniu
- Przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Kościuszki 25
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Mieszka I 5 m 1, Krasickiego 3 m 3, Szmidta 15 m 34, Krasickiego 10 m 34 w Piotrkowie Trybunalskim
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2024 roku (II)
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.