Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276741/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w kierunku miejscowości Cholewianki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@umkd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkd.zetopzp.pl/#/units/182bb19d-e8c6-45c5-85d2-c6a7c482d4ab/procurement/preview/caa5c92b-53cf-439a-90a6-e693d5d99e9b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w kierunku miejscowości Cholewianki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d502426-f64b-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030275/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa oświetlenia w kierunku Cholewianki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa oświetlenia ulicznego w kierunku miejscowości Cholewianki, długość linii ok. 490 mb, w tym:
a) kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny;
b) kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny;
c) układanie kabli YAKY 4x25mm2;
d) zasypywanie rowów;
e) układanie uziomów;
f) montaż i stawianie słupów stalowych (słup wys. 10 m, wysięgnik 1 – ramienny 2,5 m, złącze słupowe, wkładka bezpiecznikowa, fundament, elementy montażowe) 6 sztuk (słup nr 23/1, 25/1, 27/1, 29/1, 31/1, 33/1 – wraz z oznaczeniem słupów);
g) montaż i stawianie fundamentów pod słupy oświetleniowe (fundament, elementy montażowe) 6 sztuk;
h) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie – 6 sztuk;
i) badania i pomiary instalacji uziemiającej;
j) badanie linii kablowej;
k) sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania;
l) uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej;
m) zapewnienie kierownika budowy w zakresie instalacji elektrycznych.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31310000-2 - Sieci zasilające
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69665,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135519,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69665,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geotel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171547915
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69665,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAZIMIERZ DOLNY
- Utwardzenie dróg w miejscowościach Okale, Wierzchoniów, Kazimierz Dolny, Witoszyn
- Budowa instalacji wewnętrznej hydrantów ppoż w budynku Pałacu ( II Oddział)
więcej: przetargi KAZIMIERZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
- "Budowa ul. Zachodniej nr 314133T w Busku-Zdroju"
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 5 w Kłobucku o pomieszczenia żłobka
- Dostawa wraz z transportem i montażem lamp ulicznych, hybrydowych i solarnych, na miejsca wskazane przez Zamawiającego - teren gminy Opalenica.
- Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Lubani - Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w Lubani
więcej: Sieci zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.