Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358058/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zielone Suwałki – tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności w mieście – zadanie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 - 562 80 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52b41214-3d98-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zielone Suwałki – tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności w mieście – zadanie 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52b41214-3d98-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033765/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 zadanie 2 Zielone Suwałki - tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 534518,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 3 parków kieszonkowych oraz 2 parków linearnych w ramach projektu pn. „Zielone Suwałki – tworzenie nowych terenów zielonych i ochrona bioróżnorodności w mieście” – zadanie 2:
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) teren położony u zbiegu ul. L. Waryńskiego i ul. Utrata w Suwałkach (park kieszonkowy):
usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, w tym wymagających decyzji zezwalającej na usunięcie, zgodnie ze SST oraz załącznikiem graficznym (rys. 4.1)
wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 4.3)
dostawa i montaż obiektów małej architektury oraz służących zwierzętom zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 4.2) w uzgodnieniu z Zamawiającym,
renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
2) teren położony u zbiegu ul. Utrata i ul. Łąkowej w Suwałkach (park kieszonkowy):
usunięcie drzew kolidujących z inwestycją, w tym wymagających decyzji zezwalającej na usunięcie, zgodnie ze SST oraz załącznikiem graficznym (rys 5.1),
wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 5.1 - 5.2),
dostawa i montaż obiektów małej architektury oraz służących zwierzętom w uzgodnieniu z Zamawiającym,
renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
3) teren położony przy ul. 1 Maja w Suwałkach (park kieszonkowy):
sadzenie drzew zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 6.1),
dostawa i montaż obiektów małej architektury w uzgodnieniu z Zamawiającym,
renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
4) teren położony przy ul. Mikołaja Reja, pomiędzy ul. Alfreda Wierusza-Kowalskiego i ul. Alfreda Lityńskiego w Suwałkach (park linearny):
wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 7.1-7.2),
dostawa i montaż obiektów małej architektury oraz służących zwierzętom w uzgodnieniu z Zamawiającym,
renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
5) teren położony przy ul. Mikołaja Reja, pomiędzy ul. Wincentego Witosa i ul. Alfreda Lityńskiego w Suwałkach (park linearny):
wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin zgodnie z dokumentacją techniczną (rys. 8.1-8.2),
dostawa i montaż obiektów małej architektury oraz służących zwierzętom w uzgodnieniu z Zamawiającym,
renowacja trawnika po prowadzonych pracach.
3. Część terenów, na których realizowana będzie inwestycja znajduje się w obszarze objętym ochroną konserwatorską.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ: „Opis przedmiotu zamówienia”, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, schemat nasadzeń oraz plany zagospodarowania przestrzeni.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia usług w sposób minimalizujący utrudnienia w ruchu użytkowników drogi.
6. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów przewidzianych w dokumentacji, SST lub materiałów równoważnych.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy, w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
9. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry jakościowe i użytkowe, co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze.
10. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe- 4 Pory Roku Kucewicz Łukasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442284777
7.3.3) Ulica: Sportowa 6E/17
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PORZĄDKOWE - 4 PORY ROKU KUCEWICZ ŁUKASZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PORZĄDKOWE - 4 PORY ROKU KUCEWICZ ŁUKASZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul.Utrata od ul.Waryńskiego do ul.Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.