eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki"Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Łomianki 2023-2024".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Łomianki 2023-2024”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Łomianki 2023-2024”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85fc30e9-402c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069839/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Łomianki których zakres obejmuje:
1) Zad nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera
- o grubości do 5 cm
- o grubości ponad 5 cm
2) Zad nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową z grysami przy użyciu remontera (dwukrotne powierzchniowe utrwalenie)
3) Krótki opis prac:
a) ad. Zad. 1.
 wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów
 oczyszczenie uszkodzonych miejsc oraz uprzątnięcie rumoszu
 skropienie dna oraz krawędzi wyboju emulsją asfaltową
 rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach
(w zależności od głębokości wyboju )
 zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki
 uszczelnienie emulsją asfaltową połączenia starego i nowego asfaltu.
b) ad. Zad. 2.
 oczyszczenie i osuszenie naprawianego uszkodzenia
 skropienie ubytku/spękania remontowanej nawierzchni emulsją
 wypełnienie grysem
 ponowne skropienie emulsją i zasypanie grysem do uzyskania niwelety drogi
 zagęszczenie mechaniczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOTY DROGOWE ŁUKASZ WYCECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241728210

7.3.3) Ulica: NIEMCEWICZA 22,

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 05-075

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1029922,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Weryfikacja ofert następowała na podstawie cen jednostkowych. Postępowanie zawierało 3 kryteria cenowe: C1 -42 % ,C2 - 8%,C3 - 10% oraz kryterium gwarancji 20 % i czasu reakcji 20%.
Oferta 1 zawierała ceny jednostkowe: C1 - 116,85 zł, C2 - 12,30 zł, C3 - 49,20 zł
Oferta 2 zawierała ceny jednostkowe: C1 - 147,60 zł, C2 - 24,60 zł, C3 - 36,90 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.