eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówMalowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146316500

1.5.8.) Numer faksu: 146316600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/936675

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d51e095-2324-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Ściany elewacyjne - odnowienie powłoki tynku zewnętrznego (nowe powłoki malarskie).
2) Rusztowania elewacyjne - Zamawiający dopuszcza zamiennie wykonywanie prac ze zwyżki.
3) Naprawy tynku na dachu budynku.
4) Rusztowania na dachu budynku.
5) Naprawy tynku.
6) Naprawy cokołu budynku (barwa zbliżona do oryginalnej).
7) Naprawa schodów.
8) Dostawa i montaż drzwiczek i skrzynek rewizyjnych (ze stali nierdzewnej).
9) Malowanie konstrukcji stalowej schodów zewnętrznych.
10)Malowanie konstrukcji stalowej daszku nad wejściem.
11)Demontaż pokrycia daszku z poliwęglanu, montaż nowego komorowego (przez analogie z istniejącym).
12)Wykonanie opaski z kamienia – patio.
13)Uzupełnienie kamienia przed budynkiem (elewacja frontowa).
14)Konserwacja i impregnacja słupa przy wejściu głównym.
15)Ułożenie płytek przed wejściem głównym – posadzka.
16)Wywiezienie i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórek.
17)Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
3. Wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia należy bezwzględnie wykonywać pod kierunkiem i w obecności uprawnionego kierownika robót budowlanych, uprawnionego minimum w ograniczonym zakresie do kierowania robotami o charakterze ogólnobudowlanym w specjalności konstrukcyjno–budowlanej. Wykonawca będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wyznaczonym kierowniku robót przed podpisaniem umowy.
4. Wyszczególnienie i opis prac tymczasowych i robót towarzyszących:
- zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób postronnych, oraz przed użytkownikami budynku,
- zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom prac i osobom postronnym w obszarze wykonywanych prac zgodnie z przepisami BHP,
- okazanie na każde żądanie Zamawiającego certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w stosunku do wskazanych materiałów czy urządzeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
a) godziny pracy na obiekcie 7.00-17.00 (po uzgodnieniu z Zamawiającym możliwość przedłużenia),
b) realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym (budynek B na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania).
6. Szczegółowy zakres prac Wykonawcy określa poniższa dokumentacja:
a) Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ, w tym:
1) zakres prac – w szczególności: opis zakresu prac, dokumentacja fotograficzna,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
- wymagania ogólne,
- tynkowanie,
- zabezpieczenie przeciwkorozyjne elementów i konstrukcji stalowych,
- roboty malarskie,
- wykonywanie pokryć dachowych,
3) przekroje i rzuty,
4) pozwolenie konserwatorskie nr 453/2023/A z dnia 21.09.2023 r.
b) przedmiar robót – stanowi załącznik nr 11 do SWZ (ma on jedynie charakter pomocniczy).
8. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty został minimum 60-miesięczną gwarancją od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez zastrzeżeń.

Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 13.06.2024 r. o godz. 10:00. Spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek A. Osoba do kontaktu: Pan Janusz Kozioł tel.: 14 63 10 710. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania wizji lokalnej, a udział jest w niej zalecany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356648,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687676,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356648,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Handlowe „ZELIAŚ" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930085432

7.3.3) Ulica: ul. Daleka 20

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-101

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356648,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.