eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin"Remont sali konferencyjnej wraz z modernizacją i przystosowaniem dla potrzeb sali multimedialnej oraz remont pomieszczeń laboratoryjno-biurowych w poddaszu budynku B [...]"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont sali konferencyjnej wraz z modernizacją i przystosowaniem dla potrzeb sali multimedialnej oraz remont pomieszczeń laboratoryjno-biurowych w poddaszu budynku B [...]"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SZCZECINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: WSSE Szczecin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spedytorska 6/7

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-632

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91/462-40-60 wew. 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja.wsse.szczecin@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-szczecin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont sali konferencyjnej wraz z modernizacją i przystosowaniem dla potrzeb sali multimedialnej oraz remont pomieszczeń laboratoryjno-biurowych w poddaszu budynku B [...]"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09466c6d-feb1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046342/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont sali konferencyjnej wraz z modernizacją i przystosowaniem dla potrzeb sali multimedialnej w budynku głównym Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Szczecinie

1.1.6 Remont pomieszczeń laboratoryjnych w poddaszu budynku B Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Szczecinie i przystosowanie ich do potrzeb biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Projekt pn. „Wzmocnienie państwowej inspekcji sanitarnej poprzez wsparcie infrastrukturalne oraz zakup niezbędnego doposażenia”, w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 272.3.4.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295615,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 (Zadanie I): Remont sali konferencyjnej wraz z modernizacją i przystosowaniem dla potrzeb sali multimedialnej w budynku głównym (budynek A) Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie.
Projektowane Zadanie I obejmuje remont sali konferencyjnej wraz z modernizacją i przystosowaniem jej dla potrzeb sali multimedialnej w budynku głównym (budynek A) Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie. Zakres robót obejmuje prace remontowo wykończeniowe i elektryczne oraz wyposażenie w meble biurowe i zaprojektowane pod wymiar, umożliwiające ustawienie ich w sposób zapewniający widoczność dla uczestników przyszłych prezentacji multimedialnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

39515440-1 - Żaluzje pionowe

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39112000-0 - Krzesła

45442100-8 - Roboty malarskie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 214545,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 2 (Zadanie III): Remont pomieszczeń laboratoryjno-biurowych w poddaszu budynku B Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie i przystosowanie ich do potrzeb biurowych.
2) Projektowane Zadanie III obejmuje remont pomieszczeń biurowo-laboratoryjnych w poddaszu budynku „B“ tj. przystosowanie do potrzeb biurowych istniejących pomieszczeń związanych z funkcją laboratoryjną i biurową w budynku „B“ Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie. Zakres robót obejmuje prace remontowo-wykończeniowe oraz wyposażenie - mające na celu przystosowanie istniejących pomieszczeń biurowo - laboratoryjnych do pomieszczeń biurowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39112000-0 - Krzesła

45442100-8 - Roboty malarskie

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 81069,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Firma Handlowo Usługowa EL-COM Bartosz Huła, Ul. Armii Krajowej 12a/3, 73-120 Chociwel złożoną w odniesieniu do części 1 (zadanie I).

Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu. Natomiast zgodnie z przepisem art. 259 ustawy Pzp jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się m.in. przepisy art. 255 ustawy. W zakresie ww. części nie złożono żadnych innych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2 (zadanie III) wpłynęła 1 oferta złożona przez Wykonawcę – Firma Handlowo Usługowa EL-COM Bartosz Huła, Ul. Armii Krajowej 12a/3, 73-120 Chociwel na kwotę: 237 486,02 zł. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę 99 715,57 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do zaoferowanej przez wykonawcę ceny, w związku z powyższym zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w zakresie części 2 (zadanie III) podlega unieważnieniu. W świetle dyspozycji przepisu art. 259 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się m.in. przepisy art. 255 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.