Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00340814/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00358177/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00364514/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrów,
gmina Wilkołaz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilkołaz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilkołaz Pierwszy 9
1.5.2.) Miejscowość: Wilkołaz Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-212
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 821 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wilkolaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5b7e62a-32a1-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrów,gmina Wilkołaz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b7e62a-32a1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039410/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrów, gmina Wilkołaz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja jest objęta dofinansowaniem dla operacji typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4200726,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrów, gmina Wilkołaz”. Zadanie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem dla operacji typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na rzecz Zamawiającego, zgodnie z Programem Funkcjonalno –Użytkowym zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrów gmina Wilkołaz wraz z infrastruktura towarzyszącą, drogą dojazdową do oczyszczalni oraz wlotem ścieków oczyszczonych do odbiornika. Odbiornikiem ścieków będzie rzeka Urzędówka.
4. Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności:
1) zaprojektowanie i wybudowanie oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę kompletnego obiektu oczyszczalni ścieków pracującej w technologii złóż obrotowych z infrastrukturą towarzyszącą. Obiekty oczyszczalni należy rozmieścić w obrębie działki nr 144/2. Dojazd do obiektów oczyszczalni jest z drogi gminnej , którą stanowi działka nr 147/1 poprzez działkę 141.
2) właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie inwestycji, jaką jest budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrów gmina Wilkołaz wraz z wykonaniem niezbędnych obiektów towarzyszących i pomocniczych oraz infrastruktura techniczna, niezbędną do jej funkcjonowania – w szczególności wykonanie inwestycji polega na wykonaniu robót budowlanych i montażowych na podstawie wykonanych projektów, dostawie maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia, wykonanie praz związanych z drogami, chodnikami, placami, parkingami, oświetleniem terenu, zabezpieczeniem terenu, zagospodarowaniem terenów zielonych, wykonanie drogi dojazdowej od istniejącej drogi publicznej, doprowadzenie wodociągu oraz energii elektrycznej,
3) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia,
4) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni ścieków w użytkowanie i uzyskanie pozwolenia na eksploatację,
5) przeprowadzenie szkoleń w niezbędnym zakresie,
6) osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno – technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w programie funkcjonalno – użytkowym,
7) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowania, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków,
8) wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków,
9) opłaty za nadzory obce, badania itp.,
10) obsługa geodezyjna i geotechniczna,
11) inwentaryzacja powykonawcza,
12) wykonanie tablic informacyjnych,
13) oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: dróg ewakuacyjnych, lokalizacji sprzętu p.poż., armatury, urządzeń, miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji, informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji,
14) nadzór autorski projektanta,
15) serwis w okresie gwarancji i rękojmi, konserwacja,
16) udzielenie gwarancji i rękojmi na wykonaną inwestycję na warunkach określonych w niniejszej umowie.
5. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i projektu umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4819000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7231000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4819000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-SYSTEM Mateusz Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060666057
7.3.3) Ulica: Trześniowska 5a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-139
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PAMM mgr inż. Zofia Dubiel - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-SYSTEM MATEUSZ KWIATKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-SYSTEM MATEUSZ KWIATKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4819000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Usługa wykonania projektu rozbudowy i przebudowy Górnego Internatu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu zamawiającego - Jamrozowa Polana
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.