eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRealizacja usługi zakwaterowania i wyżywienia podczas Warsztatów Proaktywnego Przełożonego w terminie 08-13.10.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi zakwaterowania i wyżywienia podczas Warsztatów Proaktywnego Przełożonego w terminie 08-13.10.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi zakwaterowania i wyżywienia podczas Warsztatów Proaktywnego Przełożonego w terminie 08-13.10.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53aad147-5606-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa hotelowo - gastrnomiczna (odprawy kadry kierowniczej, szkloenia MOB, obóz kondycyjny dla członków personelu lotniczego)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-109-018-109/2023/ML

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21984,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zakwaterowania i wyżywienia podczas Warsztatów Proaktywnego Przełożonego w terminie 08-13.10.2023 r.

2. Ilość osób uczestniczących w warsztatach: 16.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami dotyczącymi realizacji usługi ujęto w załączniku nr 1 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikiem nr 1 do PPU). Zamawiający wymaga realizacji usługi zgodnie z tymi postanowieniami.
Brak jest czynności związanych z realizacją zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – usługa jest jednorazowa i krótkotrwała.
Przedmiotem zamówienia nie jest organizacja wyjazdu.

4. Zamówienie nie zostało podzielone na części, a podzielenie go nie ma uzasadnienia. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia, podział na części mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, ze względu na trudności związane z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto zakres zamówienia uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu Wykonawcy, z uwagi na fakt, iż usługa hotelowa i usługa gastronomiczna są od siebie zależne. W miejscu świadczenia usługi hotelowej serwowane maja być posiłki, co przy podziale niniejszego zamówienia na części niesie ze sobą ryzyko braku takiej możliwości.

5. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), realizacja przedmiotu zamówienia nie wiąże się z dostępem dla osób niepełnosprawnych. Uczestnicy spotkania nie są osobami niepełnosprawnymi.

Miejsce realizacji usługi: Zamawiający wymaga realizacji usługi w miejscowości do 11 tys. mieszkańców na terenie powiatu karkonoskiego. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę i dokładny adres obiektu, w którym będzie realizowana usługa.

Dopuszczalność udziału podwykonawców:
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt III formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.

Informacje dotyczące postępowania:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz składania ofert w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp).
Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu ani udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24419,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24419,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Market ABC Bożena piekarz, Władysław Piekarz Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920209894

7.3.3) Ulica: Miroszowicka 1

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24419,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-08 do 2023-10-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.