eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegDostawa sprzętu i oprogramowania służącego do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania służącego do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital w Kołobrzegu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ppor. Łopuskiego 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48943530262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/szpital.kolobrzeg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania służącego do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1442d1d4-4e10-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00129356/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Dostawa sprzętu i oprogramowania służącego do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego szpitala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395929/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP/45/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu i oprogramowania służącego do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Dostawy oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych
2) Rozbudowy klastra HA UTM: dostawa urządzenia współpracującego z obecnie używanym przez Zamawiającego UTM-em, z możliwością utworzenia klastra wysokiej dostępności HA + 5-letni okres wsparcia na oba urządzenia + 5 lat licencji na moduł pasywnego skanera wnętrza sieci na 1 urządzenie;
3) Dostawy zasilacza awaryjnego 10kVA z dodatkowym blokiem bateryjnym + 1 listwa PDA + 5-letni okres wsparcia;
4) Dostawy przełącznika sieciowego rdzeniowego 16-portowego z osprzętem;
5) Wykonania audytu końcowego w ramach realizacji Zarządzenia Nr 68/2022/BBIICD Prezesa NFZ z dnia 20 maja 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399873 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399873 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399873 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811914821

7.3.3) Ulica: Białowieska 6b

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie audytu końcowego - Rafał Malujda Kancelaria Prawno-Patentowa; ul. Cyfrowa 6, 71-441
Szczecin


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399873 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.