Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439802/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00478695/01 - Wynik z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi ratownictwa wodnego w kompleksie basenów w obiekcie „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
1.3.) Oddział zamawiającego: SOLPARK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100686253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 8
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@solpark.pl/
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi ratownictwa wodnego w kompleksie basenów w obiekcie „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48adeb0d-35d5-499a-aa92-f91152efb9fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085763/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48adeb0d-35d5-499a-aa92-f91152efb9fd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje opisane w Rozdziale 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w Rozdziale 25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRZPU/2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego na krytej pływalni „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. w Kleszczowie.
W szczególności zamówienie dotyczy pełnienia dyżurów ratowniczych w godzinach otwarcia pływalni i stałej obserwacji poniżej wskazanych obiektów:
a. Basen sportowy 16x25m o głębokości 1,40-1,80m, 6 torów pływackich z jednotorowym wypłyceniem;
b. Basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi w tym: kaskada wąska i szeroka, gejzer powietrzny, bicze i łóżka wodne;
c. Basen zewnętrzny w tym: zatoka do wytwarzania sztucznej fali, gejzer powietrzny, dysza szeroka o powierzchni całkowitej lustra wody 112,3m2 i głębokości 1,20m;
d. Basen zewnętrzny dla dzieci – brodzik o powierzchni lustra 18,8m2 i głębokości 0,2-0,4m;
e. Brodzik wewnętrzny okrągły dla dzieci o powierzchni 33m2 i głębokości 0,2-0,4m;
f. Zjeżdżalnia rurowa o długości 118 m z wanną o powierzchni 5,8m2 i głębokości 0,37m;
2. Świadczenie usług ratownictwa wodnego będzie się odbywać:
a. na terenie basenów wewnętrznych i wanien jacuzzi;
b. na terenie basenu zewnętrznego w okresie wakacyjnym.
Szczegółowy harmonogram pracy ratowników określa załącznik nr 6 do SWZ, który stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. m.in. zakres i obowiązki ratowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący integralną część SWZ – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Obsługa ratownicza realizowana będzie przez 7 dni w tygodniu, tj. pon. – pt. w godz. 12:00 - 22:00, sob. – niedz. i wakacje oraz ferie w godz. 10:00 – 22:00.
4. Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego musi być wykonywana zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SWZ, postanowieniami umowy oraz przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r., o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U Nr 2023, poz.714) i Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 8 stycznia 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego, oraz innych aktów prawnych powszechnie obowiązujących, uzupełniających podaną regulację prawną, a także zgodnie z zakresem obowiązków i odpowiedzialności ratowników, które zostały wyszczególnione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się i przestrzegania regulaminów obowiązujących w „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. – Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-20 do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawarty w rozdziale 18 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja treningów ratowniczych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych zezwalającą na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych;
b) wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca:
a) wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom - stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, o łącznej wartości zrealizowanych umów nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto.
b) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej 15 osób, posiadających uprawnienia ratownika wodnego zgodnie z art. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r poz. 714).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia działalności zamawiający żąda:
1. Decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych zezwalającą na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego.
2. Wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego.
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4. Wykaz usług wykonanych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą. Dokładne informacje zawarte w Rozdziale 15 SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje zawarte w Rozdziale 8 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załaczniku nr 5 SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z wskazanych okoliczności:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp,
2. Zamawiający, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507),
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.