eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W GORZOWIE WLKP.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210202936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 73664597

1.5.8.) Numer faksu: +48 95 73664597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp9@edu.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp9.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec6c0ec1-386d-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec6c0ec1-386d-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00368720/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP9 w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP9/AR/0717/69/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostarczenia – na potrzeby
Szkoły Podstawowej nr 9 posiłku jednodaniowego.
2. Zamawiający planuje że dziennie zapotrzebowanie na posiłki wynosi 80 obiadów.
3. Zamawiający planuje, że w okresie od dnia 9 września 2024 (planowany przez Zamawiającego dzień rozpoczęcia
świadczenia usługi) do dnia 18 czerwca 2025 roku dziennie należy dostarczyć ok. 80 obiadów.
1) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów według zamówień uczniów.
2) W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego liczba 80 sztuk,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu,
3) Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 09:00
danego dnia. Za wystarczające uważa się powiadomienie telefoniczne.
4. Dostawy będą odbywać się do budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Nowej 7 w
Gorzowie Wielkopolskim, parter wejście boczne.
5. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 9 września 2024 roku, od poniedziałku do piątku, z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki w godzinach pomiędzy 10:50 do 11:10 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta w postępowaniu podlegała odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.