eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyModernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu Integracyjnym w Puławach - część II



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu Integracyjnym w Puławach - część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pulawy.ezamawiajacy.pl/pn/pulawy/demand/124962/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu Integracyjnym w Puławach - część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9ac8248-4329-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039949/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu Integracyjnym w Puławach (część II)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368558

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu Integracyjnym Kubusia Puchatka w Puławach (część II).
Lokalizacja: Publiczne Przedszkole Integracyjne Kubusia Puchatka, ul. Czartoryskich 21, 24 – 100 Puławy, dz. nr 1312/3.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) Wykonanie placu zabaw przy przedszkolu integracyjnym Kubusia Puchatka, ul. Czartoryskich 21, 24 – 100 Puławy, dz. nr 1312/3.
2) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją w 3 egz., w tym 1 egz. w wersji elektronicznej.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Roboty przygotowawcze. • Roboty pomiarowe (obsługa geodezyjna). • Demontaż istniejącej nawierzchni sztucznej w złym stanie wraz z wywozem. • Zachowanie podbudowy pod nową nawierzchnię wg projektu. • Dogęszczenie, uzupełnienie podbudowy jeśli zaistnieje konieczność. • Demontaż obrzeży gumowych wraz z wywozem. • Demontaż wskazanych urządzeń zabawowych i elementów małej architektury wraz z wywozem.
• Odtworzenie trawników z rolki w części po zdjętej nawierzchni sztucznej oraz istniejącej podbudowie po uprzednim przygotowaniu podłoża. • Wykonanie nowej nawierzchni: nawierzchnia sztuczna amortyzująca, wylewana na placu zabaw, warstwa wg producenta urządzeń zabawowych dostosowana do współczynnika HIC urządzeń. • Wykonanie obrzeży betonowych. • Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych i małej architektury wg zestawienia. • Roboty ziemne – fundamenty i głębokość posadowienia wg zaleceń producenta urządzeń i elementów małej architektury. • Uporządkowanie terenu. • Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją w 3 egz., w tym 1 egz. w wersji elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369407,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEPLACE Konrad Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713 307 85 07

7.3.3) Ulica: Kępa-Kolonia

7.3.4) Miejscowość: Borzechów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-224

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.