Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-13
Wałcz: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Tapicer, 2. Operator koparko - ładowarki, 3. Szwaczka, 4. Konserwator budynków i terenów zielonych, 5. Szkolenie psychospołeczne
Numer ogłoszenia: 200428 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Tapicer, 2. Operator koparko - ładowarki, 3. Szwaczka, 4. Konserwator budynków i terenów zielonych, 5. Szkolenie psychospołeczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Tapicer (kod CPV: 80530000-8) dla grupy 10 osób bezrobotnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb; 2. Operator koparko - ładowarki (kod CPV: 80530000-8) dla grupy 12 osób bezrobotnych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 3. Szwaczka (kod CPV: 80530000-8) dla grupy 16 osób bezrobotnych, w terminie wskazanym przez zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 4. Konserwator budynków i terenów zielonych (kod CPV: 80530000-8) dla grupy 15 osób bezrobotnych, w terminie wskazanym przez zamawiającego stosownie do jego potrzeb; 5. Szkolenia psychospołecznego (kod CPV: 80500000-9) dla grupy 4 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie STOP DLA BARIER Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia dla grup liczących minimum 10 osób. Za pracę podobną zamawiający uzna przeprowadzenie minimum 3 usług: Część I - polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zawodzie tapicera; Część II - polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi i kierowania koparko - ładowarkami; Część III - polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zawodzie szwacz; Część IV - polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zawodzie konserwator budynków i terenów zielonych, robotnik budowlany; Część V - polegających na przeprowadzeniu szkoleń o tematyce psychologicznej i indywidualnych konsultacji z psychologiem lub szkoleń zwierających moduł psychologiczno - doradczy. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz usług wg schematu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie części I tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia Tapicer wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym gwarantującym prawidłowe przeprowadzenie szkolenia zgodnie z załączonym do oferty szkoleniowej programem. W zakresie części II tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko - ładowarki wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcami szkolenia teoretycznego powinny być osoby z wykształceniem wyższym z zakresu budowy i eksploatacji maszyn, budownictwa drogowego oraz posiadające uprawnienia pedagogiczne, natomiast instruktorzy zajęć praktycznych powinni posiadać, co najmniej uprawnienia do obsługi koparko-ładowarek klasy III oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych. W zakresie części III tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia Szwaczka wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym gwarantującym prawidłowe przeprowadzenie szkolenia zgodnie z załączonym do oferty szkoleniowej programem. W zakresie części IV tj. organizacja i przeprowadzenie szkolenia Konserwator budynków i terenów zielonych wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: wykładowcą modułu konserwator budynków powinna być osoba z wykształceniem wyższym budowlanym, a instruktor zajęć praktycznych powinien posiadać wykształcenie m.in. średnie zawodowe budowlane, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodach budowlanych, natomiast wykładowcą modułu konserwator terenów zielonych powinna być osoba z wykształceniem wyższym z zakresu ogrodnictwa, a instruktor zajęć praktycznych powinien posiadać wykształcenie m.in. średnie zawodowe ogrodnicze, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodzie ogrodnika lub konserwatora terenów zielonych. W zakresie części V tj. organizacja i przeprowadzenie Szkolenia psychospołecznego wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował psychologiem z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym i wizażystą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Program szkolenia, kosztorys
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.walcz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz, pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część V - Projekt STOP DLA BARIER Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tapicer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Tapicer (kod CPV: 80530000-8) dla grupy 10 osób bezrobotnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 150 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator koparko - ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko - ładowarki dla grupy 12 osób bezrobotnych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 180 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szwaczka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Szwaczka dla grupy 16 osób bezrobotnych, w terminie wskazanym przez zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 150 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwator budynków i terenów zielonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Konserwator budynków i terenów zielonych dla grupy 15 osób bezrobotnych, w terminie wskazanym przez zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 200 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie psychospołeczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia psychospołecznego dla grupy 4 osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie STOP DLA BARIER Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 50 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.