Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371900/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00377676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00380128/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akcesoriów elektrycznych, rur, przewodów, materiałów do wykonania sieci teleinformatycznych – zamówienie z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=691754641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akcesoriów elektrycznych, rur, przewodów, materiałów do wykonania sieci teleinformatycznych – zamówienie z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6a95aa0-2d67-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249555/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa akcesoriów elektrycznych (zamówienie z podziałem na 3 zadania)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/50/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108367,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów elektrycznych, rur, przewodów do wykonania sieci teleinformatycznych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) część nr 1: dostawa akcesoriów elektrycznych;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dotyczy części nr 1. - Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przez zmianami ilościowymi i jakościowymi.
5. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Dostawcy.
6. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
7. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonym magazynem odbiorczym (o którym mowa w Rozdz. VIII SWZ).
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
9. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 jest:
1) magazyn infrastruktury Rzeszów – ul. Konopnickiej 5 Rzeszów;
2) magazyn infrastruktury Jarosław – ul. Poniatowskiego 49a Jarosław;
3) magazyn infrastruktury Żurawica – ul. Wojska Polskiego 22 Żurawica;
4) magazyn infrastruktury Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 34006,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów elektrycznych, rur, przewodów do wykonania sieci teleinformatycznych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) część nr 2: dostawa dostawa rur, przewodów;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dotyczy części nr 2. - Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przez zmianami ilościowymi i jakościowymi.
5. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Dostawcy.
6. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
7. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonym magazynem odbiorczym (o którym mowa w Rozdz. VIII SWZ).
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
9. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 jest:
1) magazyn infrastruktury Rzeszów – ul. Konopnickiej 5 Rzeszów;
2) magazyn infrastruktury Jarosław – ul. Poniatowskiego 49a Jarosław;
3) magazyn infrastruktury Żurawica – ul. Wojska Polskiego 22 Żurawica;
4) magazyn infrastruktury Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 83431,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów elektrycznych, rur, przewodów do wykonania sieci teleinformatycznych.2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) część nr 3: dostawa materiałów do wykonania sieci teleinformatycznych;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dotyczy części nr 3. - Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej oraz opis przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przez zmianami ilościowymi i jakościowymi.
5. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Dostawcy.
6. Wykonawca udzieli min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
7. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonym magazynem odbiorczym (o którym mowa w Rozdz. VIII SWZ).
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
9. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 jest:
1) Magazyn sprzętu łączności i informatyki Rzeszów – ul. Lwowska 4 Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 15854,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34005,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48956,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34006,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektropomiar-Plus Joanna Pawlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941424084
7.3.3) Ulica: Architektów 1A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTROPOMIAR-PLUS Joanna Pawlak
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTROPOMIAR-PLUS Joanna Pawlak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34006,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83431,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146976,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83431,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwant Hurtownie Elektryczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170241998
7.3.3) Ulica: Lokalna
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83431,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15854,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67612,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15854,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwant Hurtownie Elektryczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170241998
7.3.3) Ulica: Lokalna
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15854,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z wdrożeniem
- Dostawy leku okulistycznego
- Usługa konserwacji i napraw wind w budynkach PUW w Rzeszowie przy ul: Grunwaldzkiej 15, Miedzianej 4a i Pułaskiego 1d oraz w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 1 i Przemyślu przy ul. Wodnej 13.
- Dostawa gazów medycznych
- Dostawa czasopism polskich i zagranicznych w 2025 r. dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Remont (odnowa) nawierzchni drogi nr 984 Lisia Góra - Radomyśl Wlk. - Mielec w m. Janowiec i Żarówka
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.