eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I BRANIEWIE.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I BRANIEWIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Odział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I BRANIEWIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41fbc34b-1f39-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 ROBOTA BUDOWLANA – STRZELNICA GARNIZONOWA W ELBLĄGU

1.1.9 ROBOTA BUDOWLANA -STRZELNICA GARNIZONOWA TYPU A W BRANIEWIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5162601,63 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 742375,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części zamówienia nr 1 jest: Robota budowlana – strzelnica garnizonowa w Elblągu.

Budowa: Strzelnica garnizonowa w KNW przy ul. Łęczyckiej w Elblągu

Zakres robót obejmuje:

I. Stanowiska strzeleckie – 9 szt.
• Impregnacja konserwacyjna grzybobójcza powierzchni zewnętrznych, wewnętrznych oraz krawędzi klap i podestów strzeleckich preparatem barwiącym.
• Naprawy betonowej nawierzchni przyległej bezpośrednio do podestów stanowisk strzeleckich.

II. Przesłony.

• Przesłona pionowa nr 1 i nr 2 konieczna wymiana uszkodzonych elementów drewnianych oraz uzupełnienie kruszywem frakcji 2-20 mm
• Częściowa lub całkowita wymiana deskowania szalowego elementów żelbetowych przesłon ( stosowanie drewna liściastego w przesłonach jest zabronione)
• Impregnacja środkiem ogniochronnym elementów drewnianych
• Impregnacja środkiem koloryzującym, grzybobójczym elementów drewnianych
• Naprawa elementów stalowych w parapetach przesłony nr 1 (regeneracja blach parapetu) demontaż i ponowny montaż zregenerowanej blachy grubości 10 mm
• Wymiana łat na konstrukcji żelbetowej przesłon
• Demontaż i ponowny montaż blach osłonowych otworów wsypowych
• Uzupełnienie kruszywem przestrzeni pod parapetami stalowymi przesłony nr 1
• Uzupełnienie kruszywem przestrzeni przesłony nr 2
• W przesłonie nr 4 i 5 należy dokonać monolitycznych napraw betonu zbrojonego po uszkodzeniach od pocisków specjalistyczną zaprawą

III. Kulochwyt główny, kulochwyt dolny i kulochwyt przesłony nr 1.

• Częściowa wymiana deskowania słupów żelbetowych – powierzchnia frontowa i boczne ( używanie drewna liściastego w przesłonach jest zabronione)
• Impregnacja środkiem ognichronnym
• Impregnacja środkiem grzybobójczym
• Wymiana kryszywa frakcji 0-20mm na głębokość 60 cm (warstwa spodnia), 20 cm frakcji 2-5mm (warstwa wierzchnia wzmocniona geokratą) w skarpie kulochwytu głównego
• Wzmocnienie skarpy kulochwytu głównego geokratą wysokości 20cm
• Wymiana kruszywa frakcji 0-20mm (warsta spodnia), 2-5mm warstwa wierzchnia kulochwytu dolnego
• Wzmocnienie kulochwytu dolnego geowłókniną
• Darniowanie płaszczyzny frontowej i górnej kulochwytu dolnego,
• Kulochwyt dolny przesłony nr 1 wymaga uzupełnienia kruszywa i ukształtowania nasypu skarpy oraz zagęszczenia

Prace konserwacyjne strzelnicy garnizonowej powinny być oparte o najnowsze technologie budowlane i techniczne spełniające wymagania zawarte w Polskich Normach, zapewniające komfort pracy użytkownika oraz łatwe i bezpieczne obsługiwanie strzelnicy. Zastosowane rozwiązania techniczne, urządzenia oraz miejsce ich instalacji muszą spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ewakuacji sprzętu i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej elementów strzelnicy.
Niezależnie od podanego zakresu prac należy przy realizacji przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach i normach dla tego typu prac.

Uwaga:
• Wszystkie elementy drewniane szalujące powinny być łączone na półfelc.
• Wszystkie elementy drewniane przed montażem powinny być zaimpregnowane ognioochronnie i grzybobójczo z każdej strony.
• Wykonawca zobowiązany jest na dostarczenie atestów na zastosowane środki impregnacyjne, tarcice i wszystkie inne materiały przed ich wbudowaniem. Materiały budowlane oraz technologie ich wbudowania muszą być wcześniej zatwierdzone przez inspektora.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4a do SWZ.
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 558464,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest: Robota budowlana - strzelnica garnizonowa typu A w Braniewie.

Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:

1. Strzelnica garnizonowa typu A

- Wymiana nadproży stalowych z profili ceowych 240 mm w przesłonie I i II nad stanowiskiem 2,3,5,6,8,9.
- Wymiana nadproży stalowych z profili dwuteowych 240 mm w przesłonie II nad stanowiskiem 2,3,5,6,8,9.
- Naprawa elementów betonowych w przesłonie I i II.
- Wymiana jednostronnego deskowania w przesłonie I i II oraz osłona elementów metalowych przesłony na całej jej długości.
- Impregnacja wymienionych okładzin drewnianych przesłony I i II w kolorze ciemnym.
- Przesianie usuniętej zasypki z przesłony I i II z ponownym jej wbudowaniem oraz uzupełnieniem brakującej zasypki o frakcji 2-5mm.
- Uzupełnienie nasypów kulochwytów dolnych na 100, 150, 200m oraz kulochwycie głównym.
- Wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych.

2. Strzelnica pistoletowa
- Remont wieży sterowniczej: wymiana stopni schodowych stalowych wraz ze spocznikiem i pomostem, wymiana pokrycia dachu i obicia ścian z blachy falistej, odnowienie powłok malarskich konstrukcji stalowej, wymiana grzejnika elektrycznego 1500W.
- Wymiana oszklenia części stolarki okiennej stalowej i uzupełnienie okitowania.
- Montaż daszków zabezpieczających drzwi zewnętrzne budynku technicznego
przed opadami atmosferycznymi.
- Montaż opraw oświetleniowych nad wejściami do budynku technicznego.
- Montaż znaków ostrzegawczych o strefie zagrożenia hałasem.
- Wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy robotach budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4b do SWZ.
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 183910,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510197,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717641,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510197,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY TOMASZ KLECHA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781002840

7.3.3) Ulica: ul. Rawska 18b

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510197,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232038,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297531,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232038,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE „NORBUD” NORBERT SZULC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411591118

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232038,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakończenie całości robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia nastąpi w terminie:
1) Część zamówienia nr 1:
60 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 01.07.2024 r.);
2) Część zamówienia nr 1:
40 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 08.07.2024 r.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.