Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360372/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane polegające na wymianie uszkodzonych przepustów drogowych pod drogami leśnymi w leśnictwach: Kalenica i Nowa Wieś”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jugów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 149
1.5.2.) Miejscowość: Jugów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-430
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 24 52
1.5.8.) Numer faksu: 74 872 22 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jugow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jugow.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-432d3565-3a59-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane polegające na wymianie uszkodzonych przepustów drogowych pod drogami leśnymi w leśnictwach: Kalenica i Nowa Wieś”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-432d3565-3a59-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083409/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Roboty budowlane polegające na wymianie uszkodzonych przepustów drogowych pod drogami leśnymi w leśnictwach: Kalenica i Nowa Wieś”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360372/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118645,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Roboty budowlane polegające na wymianie uszkodzonych przepustów drogowych pod drogami leśnymi w leśnictwie Kalenica ID: 13-11-0003:- oddz. 6c,
- oddz. 5d,
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w kosztorysach i rysunkach technicznych (załącznik nr 2 (2a, 2b) do SWZ), na którą składają się:
- rysunki techniczne,
- kosztorys z przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232453-2 - Roboty budowlane w zakresie upustów
4.5.5.) Wartość części: 26568,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Roboty budowlane polegające na wymianie uszkodzonych przepustów drogowych pod drogami leśnymi w leśnictwie Nowa Wieś:- oddz. 112a, ID: LS1000000445,
- oddz. 111a, ID: LS000000445,
- oddz. 80c, ID: 13-11-0219,
- oddz. 99d, ID: 13-11-0012,
- oddz. 105a, ID: 13-11-0012,
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w kosztorysach i rysunkach technicznych (załącznik nr 3 (3a, 3b, 3c, 3d, 3e) do SWZ), na którą składają się:
- rysunki techniczne,
- kosztorys z przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232453-2 - Roboty budowlane w zakresie upustów
4.5.5.) Wartość części: 92076,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 259 ww. ustawy Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Na część I ww. postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zgodnie z art. 255-258 ww. ustawy Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części I postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115158,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115158,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115158,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Wykończeniowe Krzysztof Hirchill
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851384045
7.3.3) Ulica: ul. Rzeczna 3/5
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-401
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115158,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.