Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00367277/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
- 2023/BZP 00371152/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00430867/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-171a38e7-4316-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-171a38e7-4316-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042974/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wymiana oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiot zamówienia realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wymiana oświetlenia
na energooszczędne w budynkach użyteczności publicznej Miasta Hajnówka” obejmuje
modernizację oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego w siedmiu obiektach użyteczności
publicznej tj.:
a) Przedszkole nr 1 w Hajnówce, ul. Jagiełły 7,
b) Przedszkole nr 2, w Hajnówce, ul. Warszawska 2,
c) Przedszkole nr 3, w Hajnówce, ul. Rzeczna 3,
d) Przedszkole nr 5 i żłobka w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 24,
e) Przedszkole nr 5, w Hajnówce, ul. Reja 2,
f) Szkoła Podstawowa nr 1 w Hajnówce, ul. 3 Maja 54,
g) Szkoła Podstawowa nr 4 w Hajnówce, ul. Nowowarszawska 20,
h) Oświetlenie zewnętrzne, oświetlenie typu hubrydowego i LED w wyżej wymienionych
budynkach.
5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) Demontaż i utylizację starych lamp.
b) Wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne oświetlenie typu Led oraz wymianie
istniejącego oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne oświetlenie typu hybrydowego,
wykorzystującego panel słoneczny i Led w ilościach wskazanych w pkt. IV OPZ.
c) Doczyszczenie lub odmalowanie śladów montażu starych opraw o ile są konieczne po
zamontowaniu nowych.
d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
e) Wykonanie pomiarów obwodów elektrycznych oraz pomiarów natężenia oświetlenia.
CPV: 31520000-7, 31532920-9
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w załącznikach do SWZ opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, każdemu takiemu odniesieniu dodaje się wyrażenie "lub równoważne", co oznacza, że
zamawiający dopuszcza w każdym takim przypadku, rozwiązania równoważne opisywanym.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614050,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642158,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "A BELL" Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832709792
7.3.3) Ulica: Pólnicy 30/9
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-177
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642158,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Nowiny- Usnarszczyzna" odc. 1,2 obr. Nowiny, odc. 4 obr. Usnarszczyzna.
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Opracowanie planu ogólnego miasta Hajnówka II
- Zakup paliw płynnych i gazu do samochodów SP ZOZ w Hajnówce.
- Budowa Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego na 52 łóżka i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego na 22 łóżka w SP ZOZ w Hajnówce.
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Hajnówce.
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
- Sukcesywna dostawa lamp oraz materiałów elektrycznych do garderób na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski z podziałem na części.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawnościowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Żmigrodzie ul. Sienkiewicza 6
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Trzebnica (polegająca na wymianie opraw na ledowe)
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.