Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02a6641b-e902-4965-abe3-5047c4691bd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Remont lok.28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – obszar o powierzchni 7,5 ha ograniczony ulicami: Wschodnią, Rewolucji 1905 r., Kilińskiego, Jaracza wraz z pierzejami po drugiej stronie ww. ulic.” - WND-RPLD.06.03.03-10-0002/17 Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Projekt 1).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonych postępowaniach w trybie podstawowym na wybór wykonawcy robót budowlanych pn.: „Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części” ZIM-DZ.2620.44.2024 z dnia 16.05.2024 r. oraz ZIM-DZ.2620.33.2024 z dnia 26.04.2024 r. nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym zachodzi przesłanka wyboru wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZIM-DZ.2620.33.2024, ZIM-DZ.2620.44.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.57.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część 1: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie lokalu nr 28 usytuowanym w Łodzi przy ul. Włókienniczej 16Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie lokalu nr 28 usytuowanym w Łodzi przy ul. Włókienniczej 16.
W zakresie wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyszczególnić należy niżej wymieniony zakres prac:
1. Demontaż posadzki z paneli podłogowych,
2. Rozebranie wykładziny ściennej z płytek,
3. Demontaż okładzin z płyt gipsowo-kartonowych sufitu, ścian i przedścianek,
4. Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie i kleju bez odzysku,
5. Skucie tynku wewnętrznego z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej,
6. Likwidacja zawilgoceń,
7. Dezynfekcja,
8. Odgrzybianie przy użyciu środków chemicznych,
9. Odtworzenie okładzin gipsowo-kartonowych impregnowanych ogniochronnie wraz z malowaniem,
10. Odtworzenie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych,
11. Odtworzenie tyku wewnętrznego z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej wraz z malowaniem,
12. Odtworzenie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki),
13. Odtworzenie okładzin ściennych z płytek ceramicznych
14. Odtworzenie posadzki z płytek ceramicznych wraz z wyrównaniem podłoża,
15. Naprawa pęknięć i zarysowań,
16. Wymiana ościeżnic drewnianych,
17. Wymiana gniazd wtyczkowych ze stykiem ochronnym,
18. Mechaniczne sprawdzenie drożności otworów kanalizacji,
19. Sprawdzenie i pomiar kompletnego jednofazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia,
20. Wymiana urządzeń sanitarnych: umywalka, miska ustępowa, bateria umywalkowa i prysznicowa,
21. Prace porządkowe w trakcie realizacji zadania oraz po ich zakończeniu gwarantujące czystość w lokalu.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1a oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45431000-7 - Kładzenie płytek
4.5.5.) Wartość części: 104506,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część 2: Uzupełnienie docieplenia elewacji oficyny wraz z izolacją fundamentu nieruchomości przy ul. Włókienniczej 16 (ściana zachodnia) od strony nieruchomości przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 25 w formule „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na uzupełnieniu docieplenia elewacji oficyny wraz z izolacją fundamentu nieruchomości przy ul. Włókienniczej 16 (ściana zachodnia) od strony nieruchomości przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 25.
W zakresie wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyszczególnić należy niżej wymieniony zakres prac:
1. Iniekcja ciśnieniowa pozioma - elewacja zachodnia oficyny
2. Izolacja fundamentu - elewacja zachodnia oficyny,
3. Izolacja przeciw wilgociowa i przeciw wodna - elewacja zachodnia oficyny,
4. Docieplenie (uzupełnienie) elewacji zachodniej oficyny (od strony nieruchomości przy ul. Rewolucji 1905 r. 25).
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1b oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 26509,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Jasica prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SAN BUD Piotr Jasica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7292335690
7.3.3) Ulica: Niciarniana 45
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Jasica prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SAN BUD Piotr Jasica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7292335690
7.3.3) Ulica: Niciarniana 45
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 2/D/25 Dostawa sprzętu i materiałów dla Zakładu Patomorfologii
- 5/TP/ZP/D/2025 Dostawa serwerów z oprogramowaniem oraz instalacja .
- Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 2 części Część 1: ul. Młynarska 54 Część 2: ul. Sporna 30
- Dostawa materiałów szewnych.
- Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej.
- Roboty konserwacyjne dekarskie w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
- Roboty konserwacyjne dekarskie w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.