eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarówka Podlaska"Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓWKA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 7

1.5.2.) Miejscowość: Komarówka Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-311

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komarowka@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komarowkapodlaska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44d83a82-1f2f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44d83a82-1f2f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068482/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Komarówce Podlaskiej obejmujący m.in.:
ETAP I
 remont istniejących łazienek na wszystkich piętrach (m.in. demontaż armatury, wyburzenie niektórych ścianek działowych, skucie glazury i terakoty, przebudowa instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji, wymurowanie nowych ścianek działowych, montaż sufitów podwieszanych, montaż nowej armatury, montaż czujników i luster);
 remont kuchni (m.in. demontaż istniejącej armatury i sprzętów, skucie glazury i terakoty, przebudowa instalacji elektrycznej, instalacji ciepłej i zimniej wody oraz kanalizacyjnej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, położenie glazury, montaż sufitów podwieszanych, uzupełnieni tynków i malowanie, montaż armatury i sprzętów);
 montaż szafek szkolnych;
 ponadto wykonanie poniższych prac w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku m.in.:
• wykonanie instalacji elektrycznej wg projektu;
• wymian drzwi wewnętrznych;
• wymian i montaż parapetów wewnętrznych;
• uzupełnienie istniejących tynków oraz pomalowanie ścian we wszystkich pomieszczeniach;
• wymiana posadzek na wykładzinę pcv wykończona cokolikiem oraz na panele wraz z listwami przypodłogowymi (pomieszczenia oznaczone na rzucie)

ETAP II
 remont schodów zewnętrznych (m.in. demontaż istniejącej okładziny, naprawa i uzupełnieni tynków, położenia okładziny, oczyszczenie i odmalowanie balustrady);
 remont schodów wewnętrznych ( m.in. szlifowanie, czyszczenie oraz odłuszczenie istniejącej okładziny, naprawa i uzupełnienie ubytków, oczyszczenie i odmalowanie balustrady);
 wymiana drzwi zewnętrznych;
 Wykonanie prac remontowych na I i II piętrze w budynku m.in. :
• wykonanie instalacji elektrycznej wg projektu;
• wymian drzwi wewnętrznych;
• wymian i montaż parapetów wewnętrznych;
• uzupełnienie istniejących tynków oraz pomalowanie ścian we wszystkich pomieszczeniach;
• wymiana posadzek na wykładzinę pcv wykończona cokolikiem oraz na panele wraz z listwami przypodłogowymi (pomieszczenia oznaczone na rzucie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45212500-1 - Przeróbki kuchni lub restauracji

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

39160000-1 - Meble szkolne

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1899090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324977,69

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.