Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345493/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 71
1.5.2.) Miejscowość: Rudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-330
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846841123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rudnik.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-473e3049-1da2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473e3049-1da2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064296/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3860011,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnym pn. „Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik”.
4.2. Zadanie obejmuje poprawę stanu technicznego dróg na terenie gminy Rudnik.
4.3. Zakres inwestycji:
1) Rozbudowa drogi gminnej Nr 109 884 L na odcinku od km 0+002,50 do km 0+954,80 w m. Majdan Łuczycki ( w obrębie ewidencyjnym: Maszów , Majdan Borow-ski II, Majdan Łuczycki)
Rozbudowa drogi polega na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na długości odcinka 952,30 mb z jezdnią o szerokości 5,0 m z obustronnymi poboczami o szer. 0,75 m.
Zakres robót obejmuje w szczególności m. in :
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty odwodnieniowe,
- rozbudowa nawierzchni drogi,
- budowa i przebudowa zjazdów (przepusty zjazdowe),
- roboty wykończeniowe,
- organizacja ruchu drogowego.
2) Rozbudowa drogi gminnej Nr 109 875 L w m. Płonka Poleśna na odcinku od km 1+905,00 do km 2 + 504,00 w m. Płonka Poleśna
Rozbudowa drogi polega na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na długości odcinka 599,0 mb + (2 x 28 mb łączniki), z jezdnią o szerokości 3,50 m plus lokalne mijanki do łącznej szerokości jezdni 5,0 m, szerokość podstawowa poboczy 2 x0,75 m.
Zakres robót obejmuje w szczególności mi.n:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty odwodnieniowe,
- rozbudowa nawierzchni drogi,
- budowa i przebudowa zjazdów,
- roboty wykończeniowe,
- organizacja ruchu drogowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3234565,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6432149,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3234565,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371710
7.3.3) Ulica: ul. Szklarniowa 4
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3234565,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- "Rozbudowa ul. Legionów na odcinku od skrzyżowania z ul. 1 Maja do skrzyżowania z ul. Partyzantów w Wołominie"
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. LUBCZYKOWEJ I UL. NARAMOWICKIEJ [POZNAŃ]
- Zagospodarowanie terenu zieleni "Ogród na skarpie" w Pątnowie
- Remont ul. Konstytucji w Sosnowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.