eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik"Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-330

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846841123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rudnik.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-473e3049-1da2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473e3049-1da2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064296/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3860011,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnym pn. „Poprawa infrastruktury drogowej gminy Rudnik”.
4.2. Zadanie obejmuje poprawę stanu technicznego dróg na terenie gminy Rudnik.
4.3. Zakres inwestycji:
1) Rozbudowa drogi gminnej Nr 109 884 L na odcinku od km 0+002,50 do km 0+954,80 w m. Majdan Łuczycki ( w obrębie ewidencyjnym: Maszów , Majdan Borow-ski II, Majdan Łuczycki)
Rozbudowa drogi polega na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na długości odcinka 952,30 mb z jezdnią o szerokości 5,0 m z obustronnymi poboczami o szer. 0,75 m.
Zakres robót obejmuje w szczególności m. in :
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty odwodnieniowe,
- rozbudowa nawierzchni drogi,
- budowa i przebudowa zjazdów (przepusty zjazdowe),
- roboty wykończeniowe,
- organizacja ruchu drogowego.

2) Rozbudowa drogi gminnej Nr 109 875 L w m. Płonka Poleśna na odcinku od km 1+905,00 do km 2 + 504,00 w m. Płonka Poleśna
Rozbudowa drogi polega na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na długości odcinka 599,0 mb + (2 x 28 mb łączniki), z jezdnią o szerokości 3,50 m plus lokalne mijanki do łącznej szerokości jezdni 5,0 m, szerokość podstawowa poboczy 2 x0,75 m.
Zakres robót obejmuje w szczególności mi.n:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty odwodnieniowe,
- rozbudowa nawierzchni drogi,
- budowa i przebudowa zjazdów,
- roboty wykończeniowe,
- organizacja ruchu drogowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3234565,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6432149,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3234565,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371710

7.3.3) Ulica: ul. Szklarniowa 4

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3234565,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.